Disney+ w Polsce rusza 14 czerwca. Serwis ogłasza ofertę programową

Ponad 800 filmów i ponad 1000 seriali z obszernej biblioteki tytułów oraz 150 oryginalnych produkcji – tak przedstawia się oferta Disney+ w Polsce.
O autorze
1 min czytania 2022-06-09

Od 14 czerwca subskrybenci będą mieli dostęp do seriali ze świata Gwiezdnych Wojen takich jak „Księga Boby Fetta” czy obu sezonów „The Mandalorian”. Ponadto, Disney+ będzie domem dla całej sagi Skywalkerów, ze wszystkimi dziewięcioma Epizodami Gwiezdnych Wojen dostępnymi w jednym miejscu.

Na fanów superbohaterów czekać będzie ponad 40 filmów Marvela, w tym nominowanych do Nagrody Akademii filmów „Shang-Chi i legenda dziesięciu pierścieni”, „Eternals”, „Avengers: Koniec gry” i „Kapitan Marvel” oraz ponad 60 seriali z tego uniwersum, w tym „Moon Knight”, „Loki” i „WandaVision”.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Dodatkowo użytkownicy będą mogli spędzić czas przy ponad 300 tytułach ze studia Disneya i Pixara, w tym całej serii „Toy Story”, filmie „Co w duszy gra” i nominowanym do Nagrody Akademii filmie „Luca”, oraz uhonorowanych Nagrodą Akademii „Naszym magicznym Encanto” (Walt Disney Animation Studio) i „Cruelli” z Emmą Stone w roli kultowej Cruelli de Mon.

Filmy dokumentalne National Geographic, takie jak „Na ratunek: Misja w jaskini” (The Rescue) i „Free Solo”, autorstwa nagrodzonych Oscarem reżyserów i producentów E. Chaia Vasarhelyia i Jimmy’ego China, pojawią się obok popularnych serii National Geographic, takich jak „Świat według Jeffa Goldbluma” (“The World According To Jeff Goldblum”) i „Gordon Ramsay: Świat na talerzu”.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

W ramach ogólnorozrywkowych produkcji subskrybenci będą mogli również oglądać takie tytuły, jak popularny, oryginalny serial komediowy „Zbrodnie po sąsiedzku” („Only Murders in the Building”), seriale „Pam i Tommy” oraz „The Kardashians”, a także wszystkie 33 sezony „Simpsonów” oraz wszystkie dotychczasowe sezony Grey’s Anatomy: Chirurdzy „, „9-1-1” i „Czarno to widzę” („Black-ish”) czy „Family Guy: Głowa rodziny”.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Dzięki dostępowi do biblioteki Disneya subskrybenci obok uwielbianych klasyków, takich jak „Kopciuszek”, „Zaplątani”, „Księżniczka i żaba” czy „Mała syrenka” będą mieli dostęp do najnowszych hitów kinowych, takich jak „Raya i ostatni smok” oraz „Mulan (2020)”. W ofercie są również setki seriali, filmów krótkometrażowych i programów Disney Channel, w tym „Miraculous: Biedronka i Czarny Kot” oraz „Fineasz i Ferb”.

Polscy fani mogą już teraz zarejestrować się i zgłosić swoje zainteresowanie ekskluzywną ofertą powitalną Disney+ w cenie 229,90 zł. Jest ona dostępna tylko do północy 13 czerwca i pozwala korzystać przez 12 miesięcy w cenie 8. Standardowa cena w momencie uruchomienia usługi wynosi 28,99 zł miesięcznie lub 289,90 zł za roczną subskrypcję.