Divante w modelu success-fee dla Grupy PWN

Divante od marca realizuje szereg projektów związanych z e-commerce dla grupy wydawniczej PWN.
O autorze
1 min czytania 2013-06-12

Grupa PWN jest jedną z najstarszych i najbardziej renomowanych grup wydawniczych w Polsce. Obecnie składa się z kilkunastu spółek o zróżnicowanych obszarach działalności. Poza markami PWN w skład grupy wchodzi Wydawnictwo Lekarskie PZWL, OSDW Azymut – największy w Polsce dystrybutor w branży wydawniczej, SuperMemo World oraz sklep internetowy Weltbild.pl.

Divante realizuje między innymi projekt optymalizacji czytelni internetowej iBuk.pl. Celem projektu jest polepszenie konwersji sprzedażowej w poszczególnych produktach. Dla księgarni Zinamon.pl, realizowany jest natomiast marketing sprzedażowy w oparciu o bogaty zestaw kanałów. Projekt realizowany jest w modelu succcess-fee.

– Rynek wydawniczy jest w trakcie procesu transformacji. Wiele podmiotów szuka optymalnych dróg do wykorzystania potencjału nowych mediów. Staramy się wspierać naszych klientów w rozwoju swego biznesu on-line. Realizacja już na starcie części projektów w modelach opartych na success-fee pokazuje, że mocno wierzymy w potencjał naszej współpracy – Tomasz Karwatka, prezes zarządu Divante.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj