Divante uruchamia obecnie działania związane z szeroko rozumianym generowaniem sprzedaży w sklepie. Będzie to marketing w wyszukiwarkach, reklamy w modelu RTB, programy partnerskie, e-mail marketing do baz zewnętrznych. Celem jest pozyskanie wysokiej jakości ruchu, który przełoży się wprost na efekty sprzedażowe.
– Cieszymy sie z rozpoczęcia współpracy z Divante, dzięki ich doświadczeniu wierzymy, ze uda nam się dotrzeć z naszą ofertą do nowych klientów marki home&you – mówi Jarek Ruciński, szef eCommerce Lpp Tex S.A
Zobacz również
Projekt realizowany jest w modelu success-fee, wynagrodzenie Divante uzależnione będzie wprost od sprzedaży generowanej dla sklepu. Marka home&you dołączyła tym samym do grona kilkudziesięciu klientów Divante obsługiwanych w modelu success-fee.
![Czy fundacja „Dzieci Są z Nami” oswaja sharenting? [OPINIE]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/07/dzieci-sa-z-nami-opinie-1-142x0-c-default.jpg)
Czy fundacja „Dzieci Są z Nami” oswaja sharenting? [OPINIE]