Kampania jest kontynuacją działań wizerunkowych, które PZU prowadzi na rynku pracy od trzech lat z hasłem „Taka praca ma sens”. Pokazuje ona, że możliwość rozwoju kariery w największej grupie finansowej w tej części Europy mają specjaliści z różnorodnymi kompetencjami i doświadczeniem zawodowym. Miejsce dla siebie znajdą tu eksperci z obszaru ubezpieczeń, ale także z innych dziedzin, jak np. IT, analizy danych, finansów, sprzedaży, obsługi klienta, komunikacji czy prawa. PZU podkreśla swoją elastyczność jako pracodawcy, która ułatwia godzenie ról zawodowych i prywatnych. Nowoczesne narzędzia umożliwiają efektywną pracę nie tyko w biurach i oddziałach, ale też w domach, w terenie czy bezpośrednio u klientów.
– PZU należy do grona firm, które dysponują wyjątkowymi zasobami wiedzy, danych i doświadczenia. Projekty, w których uczestniczą i które prowadzą nasi pracownicy są często innowacyjne i unikatowe rynkowo. Wiemy, że pracownicy cenią pracę w PZU za stabilność zatrudnienia i równowagę między życiem zawodowym a prywatnym, którą w wielu obszarach wspieramy możliwością pracy zdalnej w modelu hybrydowym. W obecnych czasach warto też zaznaczyć, że zwracamy szczególną uwagę na szeroko pojęty dobrostan. Dlatego wypracowaliśmy strategię well-being #DobryStan, której wdrożenie aktualnie jest jednym z kluczowych dla nas tematów – powiedziała Anna Wardecka, dyrektor Biura Zarzadzania Kadrami PZU.
Zobacz również
– W PZU realizujemy wiele ciekawych projektów marketingowych, które wspierają różne obszary biznesowe. Kampania employer brandingowa to wyjątkowo ciekawy projekt, ponieważ budujemy pozytywny wizerunek PZU jako pracodawcy – powiedział Michał Lutostański, dyrektor Biura Marketingu PZU.
Wszystkie ujęcia spotu kampanijnego zostały w całości zrealizowane przy użyciu drona wyścigowego FPV* , którego pilotem był wielokrotny mistrz Polski w tej dyscyplinie. Ciekawostką jest również fakt, że nagrania zrealizowano m.in. w nowym biurowcu, do którego w przyszłym roku zostanie przeniesiona siedziba centrali PZU. Mowa o ekologicznie zrównoważonym wieżowcu na warszawskiej Woli, w kompleksie Generation Park, który spełnia najwyższe standardy, jeśli chodzi o warunki, komfort i bezpieczeństwo pracy, co potwierdza certyfikat WELL Health-Safety Rating. Przyjazne środowisko wspierające dobrostan pracowników, ekologiczne rozwiązania oraz fakt, że z obiektu w pełni będą mogły korzystać osoby niepełnosprawne, są dla PZU niezwykle ważne. W ten sposób firma daje dobry przykład i promuje rozwiązania ESG wśród kontrahentów, klientów, partnerów społecznych oraz pracowników.
Kampania potrwa do końca listopada br. Spoty wideo będzie można zobaczyć online oraz w biurowcach biznesu w sześciu największych miastach w Polsce. Będą także wyświetlane na nośnikach na Dworcu Centralnym w Warszawie oraz Dworcu Głównym w Krakowie, oraz na ekranach w komunikacji miejskiej (autobusy, tramwaje). Więcej na: pzu.pl/takapracamasens.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
* Nazwa FPV, czyli first person view odnosi się do widoku z perspektywy pierwszej osoby, który operator drona widzi przez specjalne gogle. Dzięki temu dron porusza się nieporównywalnie szybciej i z większą precyzją niż klasyczne drony wykorzystywane do nagrywania filmów.
Słuchaj podcastu NowyMarketing