Właśnie wtedy odbędzie się kolejna edycja wydarzenia „Influencer is not an idea”. Najświeższe trendy, konkretne przykłady z kampanii i wiedza od ludzi, którzy naprawdę wiedzą, co działa. Zero korpomowy, maksimum inspiracji!
Udział w konferencji „Influencer is not an idea” jest bezpłatny, a dla tych, którzy nie zdołają uczestniczyć w niej na żywo, przygotowano również dostęp do nagrań.
Dla kogo „Influencer is not an idea”?
Kiedy warto wybrać się na konferencję „Influencer is not an idea”? Jeśli:
- pracujesz w marketingu,
- tworzysz strategie,
- współpracujesz z influencerami
- lub po prostu chcesz być o krok przed resztą,
koniecznie zarezerwuj miejsce na wydarzeniu już dziś, a 13 listopada 2025 roku dołącz do innych entuzjastów influencer marketingu podczas konferencji online.
Tematy, które musisz znać, jeśli chcesz wyprzedzić konkurencję to:
- Stop Being Boring, czyli czego marki mogą nauczyć się od TikToka – Julia Jędrzejewska (TikTok)
- Content curators – dlaczego twórca będzie Twoim najlepszym brand managerem? – Zuzanna Śleszyńska (Lettly)
- Social first, czyli jak zrobić kopernikański przewrót w komunikacji marketingowej – Tadeusz Kuchta (Unilever)
- Ekonomia (twórców), głupcze! Co to właściwie jest i dlaczego będzie warte 480 mld dolarów w 2027 roku? 🤯🤯🤯 – Mateusz Cukierski (Sweetspot)
- Czy czaty AI zastąpią influencerów w kampaniach dla marek? Nowa era agentic commerce – Artur Suligowski (Cloudwise)
- Od pojedynczego flightu do ekosystemu kampanijnego – jak marki mogą wreszcie zobaczyć (i policzyć?) wartość, której nie widać w dashboardzie – Zuzanna Ledworowska (Lettly)
- Era tęsknoty: dlaczego w świecie nowości chcemy wracać do tego, co znamy – Emilia Stasiak-Witkowska (Lettly)
- 10 lat influencer marketingu na polskim rynku – lessons learned światowych marek i co jeszcze może nas czekać – Panel – Anna Grzebień (Tylko), Piotr Gatys (TVN Warner Bros. Discovery), Magdalena Olszewska (Collab Mates), Kinga Pawlak (Colgate-Palmolive).
Zarejestruj się już dziś i dowiedz się, jak skutecznie wykorzystywać influencer marketing w 2026 roku.


Wydarzenie objęte patronatem Stowarzyszenia Profesjonalistów Influencer Marketingu.

Nie czekaj – zapisz się na konferencję i dowiedz się, jak wygląda przyszłość influencer marketingu ➡️ https://konferencja.lettly.com/.
O Lettly
Lettly – agencja strategiczna influencer marketingu, która od ponad dekady pomaga markom tworzyć kampanie, które przynoszą wymierne efekty. Influencer Is Not An Idea to więcej niż konferencja — to filozofia Lettly. Bo influencer marketing to przemyślana strategia, zaufanie i świadome partnerstwo. Pracowali dla takich firm jak adidas, Danone, Zalando, Wedel, Żywiec Zdrój, Unilever czy i Rak’n’Roll.
Artykuł reklamowy powstał we współpracy z Lettly.