Dlaczego era twórców dopiero się zaczyna (i co z tym wspólnego ma AI, tęsknota i nuda marek)? Powraca konferencja „Influencer is not an idea”!

Dlaczego era twórców dopiero się zaczyna (i co z tym wspólnego ma AI, tęsknota i nuda marek)? Powraca konferencja „Influencer is not an idea”!
Jeśli zastanawiasz się, dlaczego era twórców dopiero się zaczyna, jak twórcy mogą stać się najlepszymi brand managerami oraz czy czaty AI zastąpią influencerów w kampaniach marketingowych, to mamy coś dla Ciebie. Odpowiedzi na te i wiele więcej pytań poznasz już 13 listopada 2025 roku podczas konferencji online.
O autorze
1 min czytania 2025-11-03

Właśnie wtedy odbędzie się kolejna edycja wydarzenia „Influencer is not an idea”. Najświeższe trendy, konkretne przykłady z kampanii i wiedza od ludzi, którzy naprawdę wiedzą, co działa. Zero korpomowy, maksimum inspiracji!

Udział w konferencji „Influencer is not an idea” jest bezpłatny, a dla tych, którzy nie zdołają uczestniczyć w niej na żywo, przygotowano również dostęp do nagrań.

Dla kogo „Influencer is not an idea”?

Kiedy warto wybrać się na konferencję „Influencer is not an idea”? Jeśli:

  • pracujesz w marketingu,
  • tworzysz strategie,
  • współpracujesz z influencerami
  • lub po prostu chcesz być o krok przed resztą,

koniecznie zarezerwuj miejsce na wydarzeniu już dziś, a 13 listopada 2025 roku dołącz do innych entuzjastów influencer marketingu podczas konferencji online.

Tematy, które musisz znać, jeśli chcesz wyprzedzić konkurencję to:

  • Stop Being Boring, czyli czego marki mogą nauczyć się od TikToka – Julia Jędrzejewska (TikTok)
  • Content curators – dlaczego twórca będzie Twoim najlepszym brand managerem? – Zuzanna Śleszyńska (Lettly)
  • Social first, czyli jak zrobić kopernikański przewrót w komunikacji marketingowej – Tadeusz Kuchta (Unilever)
  • Ekonomia (twórców), głupcze! Co to właściwie jest i dlaczego będzie warte 480 mld dolarów w 2027 roku? 🤯🤯🤯 – Mateusz Cukierski (Sweetspot)
  • Czy czaty AI zastąpią influencerów w kampaniach dla marek? Nowa era agentic commerce – Artur Suligowski (Cloudwise)
  • Od pojedynczego flightu do ekosystemu kampanijnego – jak marki mogą wreszcie zobaczyć (i policzyć?) wartość, której nie widać w dashboardzie – Zuzanna Ledworowska (Lettly)
  • Era tęsknoty: dlaczego w świecie nowości chcemy wracać do tego, co znamy – Emilia Stasiak-Witkowska (Lettly)
  • 10 lat influencer marketingu na polskim rynku lessons learned światowych marek i co jeszcze może nas czekać – Panel – Anna Grzebień (Tylko), Piotr Gatys (TVN Warner Bros. Discovery), Magdalena Olszewska (Collab Mates), Kinga Pawlak (Colgate-Palmolive).

Zarejestruj się już dziś i dowiedz się, jak skutecznie wykorzystywać influencer marketing w 2026 roku.

Wydarzenie objęte patronatem Stowarzyszenia Profesjonalistów Influencer Marketingu.

Nie czekaj – zapisz się na konferencję i dowiedz się, jak wygląda przyszłość influencer marketingu ➡️ https://konferencja.lettly.com/.



O Lettly
Lettly – agencja strategiczna influencer marketingu, która od ponad dekady pomaga markom tworzyć kampanie, które przynoszą wymierne efekty. Influencer Is Not An Idea to więcej niż konferencja — to filozofia Lettly. Bo influencer marketing to przemyślana strategia, zaufanie i świadome partnerstwo. Pracowali dla takich firm jak adidas, Danone, Zalando, Wedel, Żywiec Zdrój, Unilever czy i Rak’n’Roll.

Artykuł reklamowy powstał we współpracy z Lettly.