Rocketjobs.pl jako portal pracy przyszłości popularyzuje zawody, które są kluczowe na współczesnym rynku i zawsze będą miały wysoki potencjał rozwoju. W serii filmików opublikowanych na kanale YT RocketJobs.pl Radek Kotarski – przedsiębiorca i finansista, twórca kanału „Polimaty” zdradza fakty i mity na temat pracy w zawodzie finansisty oraz inżyniera. Opowiada o atrakcyjności tych profesji, umiejętnościach i predyspozycjach wymaganych do ich pełnienia i uświadamia konieczność ciągłego kształcenia się w szybko zmieniającym się świecie.
Przewrotnie filmy rozpoczynają się od stwierdzenia, że wymienione profesje nie są zawodami przyszłości. Niekonwencjonalna forma spotów ma zaintrygować odbiorców i wzbudzić ich refleksję. Puentą jest, że obie specjalności są zawodami przeszłości, teraźniejszości i przyszłości.
Zobacz również
Nasz cykl video ma na celu popularyzację wiedzy na temat przyszłości zawodów finansowych i inżynieryjnych, które są obecnie kluczowe dla życia. Wiemy, że nasi odbiorcy oczekują treści w tym zakresie prezentowanej przez osobę, której ufają i którą lubią. Dlatego do jego realizacji zaprosiliśmy właśnie Radka Kotarskiego, eksperta posiadającego zaufaną społeczność fanów, dla których rozważania o pracy przyszłości stanowią ciekawy i intrygujący temat – mówi Artur Leśniak, marketing manager RocketJobs.pl.
Razem ze świetnymi ludźmi z RocketJobs.pl nakręciliśmy dwa filmy o zawodach, które mogą, ale wcale nie muszą być zawodami przyszłości. Bierzemy w nich na warsztat profesje finansisty i inżyniera. Jestem bardzo dumny z efektów naszej pracy. Wierzę, że dla wielu moich odbiorców te odcinki będą pomocne w podejmowaniu decyzji dotyczących ich rozwoju zawodowego – mówi Radek Kotarski, twórca kanału Polimaty.
Koncept kreatywny serii video wpisuje się w strategię pozycjonowania jobboardu jako portalu pracy przyszłości, który promuje najbardziej strategiczne współcześnie zawody z obszaru finansów, inżynierii, HR, marketingu i nowoczesnej sprzedaży.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Video można obejrzeć na kanale YT RocketJobs.pl. Publikacja wspierana jest szeroką kampanią informacyjną w social mediach marki. Scenariusz napisał sam Radek Kotarski we współpracy z zespołem domu produkcyjnego Studi. Filmiki to część szerokich działań z udziałem różnych influencerów, jakie marka zaplanowała na ten rok. Kolejne video z cyklu będą regularnie ukazywać się na kanałach RocketJobs.pl.
Słuchaj podcastu NowyMarketing