Dlaczego finansista i inżynier NIE SĄ zawodami przyszłości? – Radek Kotarski w kampanii Rocketjobs.pl

Radek Kotarski wystąpił w kampanii RocketJobs.pl w serii filmików o zawodach przyszłości. Cykl video ma na celu popularyzowanie wiedzy o najbardziej pożądanych profesjach XXI wieku, m.in. finansisty i inżyniera. Publikacja na kanale YouTube marki wsparta jest kampanią informacyjną w internecie.
O autorze
1 min czytania 2022-03-16

Rocketjobs.pl jako portal pracy przyszłości popularyzuje zawody, które są kluczowe na współczesnym rynku i zawsze będą miały wysoki potencjał rozwoju. W serii filmików  opublikowanych na kanale YT RocketJobs.pl Radek Kotarski – przedsiębiorca i finansista, twórca kanału „Polimaty” zdradza fakty i mity na temat pracy w zawodzie finansisty oraz inżyniera. Opowiada o atrakcyjności tych profesji, umiejętnościach i predyspozycjach wymaganych do ich pełnienia i uświadamia konieczność ciągłego kształcenia się w szybko zmieniającym się świecie.

Przewrotnie filmy rozpoczynają się od stwierdzenia, że wymienione profesje nie są zawodami przyszłości. Niekonwencjonalna forma spotów ma zaintrygować odbiorców i wzbudzić ich refleksję. Puentą jest, że obie specjalności są zawodami przeszłości, teraźniejszości i przyszłości.

Nasz cykl video ma na celu popularyzację wiedzy na temat przyszłości zawodów finansowych i inżynieryjnych, które są obecnie kluczowe dla życia. Wiemy, że nasi odbiorcy oczekują treści w tym zakresie prezentowanej przez osobę, której ufają i którą lubią. Dlatego do jego realizacji zaprosiliśmy właśnie Radka Kotarskiego, eksperta posiadającego zaufaną społeczność fanów, dla których rozważania o pracy przyszłości stanowią ciekawy i intrygujący temat – mówi Artur Leśniak, marketing manager RocketJobs.pl.
Razem ze świetnymi ludźmi z RocketJobs.pl nakręciliśmy dwa filmy o zawodach, które mogą, ale wcale nie muszą być zawodami przyszłości. Bierzemy w nich na warsztat profesje finansisty i inżyniera. Jestem bardzo dumny z efektów naszej pracy. Wierzę, że dla wielu moich odbiorców te odcinki będą pomocne w podejmowaniu decyzji dotyczących ich rozwoju zawodowego – mówi Radek Kotarski, twórca kanału Polimaty.
LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Koncept kreatywny serii video wpisuje się w strategię pozycjonowania jobboardu jako portalu pracy przyszłości, który promuje najbardziej strategiczne współcześnie zawody z obszaru finansów, inżynierii, HR, marketingu i nowoczesnej sprzedaży. 

Video można obejrzeć na kanale YT RocketJobs.pl. Publikacja wspierana jest szeroką kampanią informacyjną w social mediach marki. Scenariusz napisał sam Radek Kotarski we współpracy z zespołem domu produkcyjnego Studi. Filmiki to część szerokich działań z udziałem różnych influencerów, jakie marka zaplanowała na ten rok. Kolejne video z cyklu będą regularnie ukazywać się na kanałach RocketJobs.pl.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się