Upoluj wejściówkę na GrafConf 2025 [KONKURS]

Upoluj wejściówkę na GrafConf 2025 [KONKURS]

Upoluj wejściówkę na GrafConf 2025 [KONKURS]

Jedno z najważniejszych wydarzeń dla branży kreatywnej w Polsce, powraca z szóstą edycją. Sprawdź, jak zdobyć wejściówkę.

SPRAWDZAM

Dlaczego nie może cię zabraknąć na Warsaw Email Summit 2015?

Rok po roku, email marketing nieustannie okupuje najwyższe miejsca na listach najbardziej efektywnych narzędzi marketera. Nie bez powodu – zwrot z inwestycji, stopień personalizacji i automatyzacja są praktycznie nieporównywalne z innymi metodami wsparcia sprzedaży.
O autorze
1 min czytania 2015-09-18

Jeśli chciałbyś dowiedzieć się, jak w 100% wykorzystać to, co już ma i jeszcze będzie miał do zaoferowania email marketing – 1 października weź udział w Warsaw Email Summit.

Zobacz, co o Warsaw Email Summit mają do powiedzenia tegoroczni prelegenci:

„Współczesny e-commerce zmienia się naprawdę gwałtownie. Tylko te firmy, które dotrzymają mu tempa, będą w stanie sprostać oczekiwaniom konsumentów” – mówi Matt Komorowski, Head of Sales PayPal CEE. „Właśnie dlatego wspieramy inicjatywy takie jak Warsaw Email Summit – promujące spójne podejście i rozwiązania na miarę zmieniającej się rzeczywistości e-handlu. Jestem przekonany, że nasze nowe usługi, takie jak PayPal One Touch czy PayPal.Me, dobrze wpisują się w ten zamysł. Stanowią w końcu efekt bliskiej współpracy ze sprzedawcami i konsumentami oraz wsłuchania się w ich oczekiwania”.

Podczas Warsaw Email Summit możliwe będzie nie tylko wysłuchanie wystąpień wspomnianych osób, ale także nawiązanie relacji z nimi, a także dziesiątkami innych specjalistów z branży w ramach specjalnej części networkingowej, przygotowanej przez profesjonalnego trenera biznesu.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

“Byłem uczestnikiem Warsaw Email Summit od pierwszej edycji, tym razem będę prelegentem. WES jest świetnym miejscem do zapoznania się z ciekawymi case study z rynku, które można w prosty sposób zaadaptować do swojej firmy. Dla mnie równie ważne było nawiązywanie ciekawych relacji biznesowych w czasie networkingu i wieczornego after party” – mówi Kacper Daszke, Marketing Manager, Fly.pl.

„Sarigato od zawsze wspiera wydarzenia promujące email marketing. Mamy to już wpisane w swój japoński kod wartości” – mówi Olaf Szymański, Sales Development Director, Sarigato. „Warsaw Email Summit przedstawia wiele innowacji i dlatego nie może nas tam zabraknąć, by opowiedzieć o popularnym ostatnio Videomailingu. Z doświadczenia wiem, że warto znać nie tylko zalety tego rozwiązania, ale również wady”.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Poza PayPal, Fly.pl i Sarigato, wśród partnerów i prelegentów wydarzenia znajdują się także inni pionierzy i eksperci z branży e-commerce oraz nowoczesnego marketingu, tacy jak GlossyBox, Datatrics, Divante, Wakacyjnipiraci.pl oraz Kancelaria Radców Prawnych Lubasz i Wspólnicy.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Organizatorem wydarzenia jest firma optivo – wielokrotnie nagradzany lider e-mail marketingu w Europie. Partnerami honorowymi została Izba Gospodarki Elektronicznej eCommerce Polska, Polsko-Niemiecka Izba Handlowa oraz Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska.

Patronat medialny nad wydarzeniem objęły: Nowy Marketing, AD MONKEY, Marketing Przy Kawie, e-Gospodarka.pl, Harvard Business Review Polska, mensis.pl, Nowoczesna Firma, e-biznes.pl, Online Marketing Polska, SMEBusiness.pl, Portal ODO, Portal Prawa IT oraz MARKETER+.

Rejestracja, program wydarzenia, informacje na temat obecnych na Warsaw Email Summit ekspertów oraz towarzyszącego wydarzeniu networkingu są dostępne pod adresem .