Jeśli chciałbyś dowiedzieć się, jak w 100% wykorzystać to, co już ma i jeszcze będzie miał do zaoferowania email marketing – 1 października weź udział w Warsaw Email Summit.
Zobacz, co o Warsaw Email Summit mają do powiedzenia tegoroczni prelegenci:
Zobacz również
„Współczesny e-commerce zmienia się naprawdę gwałtownie. Tylko te firmy, które dotrzymają mu tempa, będą w stanie sprostać oczekiwaniom konsumentów” – mówi Matt Komorowski, Head of Sales PayPal CEE. „Właśnie dlatego wspieramy inicjatywy takie jak Warsaw Email Summit – promujące spójne podejście i rozwiązania na miarę zmieniającej się rzeczywistości e-handlu. Jestem przekonany, że nasze nowe usługi, takie jak PayPal One Touch czy PayPal.Me, dobrze wpisują się w ten zamysł. Stanowią w końcu efekt bliskiej współpracy ze sprzedawcami i konsumentami oraz wsłuchania się w ich oczekiwania”.
Podczas Warsaw Email Summit możliwe będzie nie tylko wysłuchanie wystąpień wspomnianych osób, ale także nawiązanie relacji z nimi, a także dziesiątkami innych specjalistów z branży w ramach specjalnej części networkingowej, przygotowanej przez profesjonalnego trenera biznesu.
“Byłem uczestnikiem Warsaw Email Summit od pierwszej edycji, tym razem będę prelegentem. WES jest świetnym miejscem do zapoznania się z ciekawymi case study z rynku, które można w prosty sposób zaadaptować do swojej firmy. Dla mnie równie ważne było nawiązywanie ciekawych relacji biznesowych w czasie networkingu i wieczornego after party” – mówi Kacper Daszke, Marketing Manager, Fly.pl.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
„Sarigato od zawsze wspiera wydarzenia promujące email marketing. Mamy to już wpisane w swój japoński kod wartości” – mówi Olaf Szymański, Sales Development Director, Sarigato. „Warsaw Email Summit przedstawia wiele innowacji i dlatego nie może nas tam zabraknąć, by opowiedzieć o popularnym ostatnio Videomailingu. Z doświadczenia wiem, że warto znać nie tylko zalety tego rozwiązania, ale również wady”.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Poza PayPal, Fly.pl i Sarigato, wśród partnerów i prelegentów wydarzenia znajdują się także inni pionierzy i eksperci z branży e-commerce oraz nowoczesnego marketingu, tacy jak GlossyBox, Datatrics, Divante, Wakacyjnipiraci.pl oraz Kancelaria Radców Prawnych Lubasz i Wspólnicy.
Organizatorem wydarzenia jest firma optivo – wielokrotnie nagradzany lider e-mail marketingu w Europie. Partnerami honorowymi została Izba Gospodarki Elektronicznej eCommerce Polska, Polsko-Niemiecka Izba Handlowa oraz Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska.
Patronat medialny nad wydarzeniem objęły: Nowy Marketing, AD MONKEY, Marketing Przy Kawie, e-Gospodarka.pl, Harvard Business Review Polska, mensis.pl, Nowoczesna Firma, e-biznes.pl, Online Marketing Polska, SMEBusiness.pl, Portal ODO, Portal Prawa IT oraz MARKETER+.
Rejestracja, program wydarzenia, informacje na temat obecnych na Warsaw Email Summit ekspertów oraz towarzyszącego wydarzeniu networkingu są dostępne pod adresem .