Dlaczego pościgi policyjne są zawsze w zwolnionym tempie? Smart kwestionuje status quo (Reklama dnia)

Dlaczego pościgi policyjne są zawsze w zwolnionym tempie? Smart kwestionuje status quo (Reklama dnia)
Dlaczego jeździmy ogromnymi samochodami, skoro większość czasu spędzamy w nich sami? Dlaczego samochód musi być symbolem statusu i synonimem prestiżu, a nie być po prostu praktyczny? I w końcu, dlaczego pościgi samochodowe muszą być w zwolnionym tempie?
O autorze
0 min czytania 2016-12-30

Smart w swoich nowych reklamach obok inteligentnego samochodu, którego zadaniem jest kwestionowanie status quo, zestawia ze sobą bardzo banalne sytuacje filmowe.


Pierwszy na przykład bierze na tapetę klasyczną akcję pościgu samochodowego. Prowadzący pościg policjanci opadają w zwolnionym tempie, kiedy kierowca smarta, bez zbędnego wchodzenia w szczegóły, udaje się po pączki. 

Przesłanie jest proste. Każda reklama okraszona mottem „Anything but cliché,” zachęca użytkowników do wzięcia udziału w jeździe próbnej.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

 PS Inne reklamy w, których użyty jest motyw policyjny



Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się