DlaNiej.tv – telewizja internetowa dla przedsiębiorczych kobiet

Zakup mieszkania, planowanie domowego budżetu, nowinki techniczne – to na pewno „męskie” tematy? Brand Picture, agencja marketingu wideo uważa, że nie są to tylko męskie zainteresowania dlatego zdecydowała się uruchomić pierwszą w Polsce telewizję internetową skierowaną dla kobiet DlaNiej.tv.
O autorze
1 min czytania 2012-08-09

Na start serwisu, pod koniec maja 2012 roku, opublikowano 4 serie dotyczące: smartfonów i aplikacji „Bądź SMART, czyli Twój telefon bez tajemnic”, tematyki finansów „Budżet pisany szminką”, zakupu nieruchomości „Moje własne 4 ściany” oraz „Mama i firma” – seria prezentująca przedsiębiorcze kobiety, które łączą prowadzenie własnej firmy z wychowywaniem dziecka.

Telewizja jest skierowana do stale rosnącej grupy przedsiębiorczych kobiet. To właśnie one odpowiadają za większość decyzji zakupowych. Wg badań kobiety stanowią 85% wszystkich zakupów konsumenckich, w tym: 91% nowych domów, 66% komputerów, 65% nowych samochodów.

– Nasza telewizja oferuje konkretną wartość merytoryczną, informacje i porady mające na celu ułatwienie życia naszym widzom. Przykładem może być odcinek z serii o nieruchomościach, mówiący o tym na co zwrócić uwagę w umowie z pośrednikiem – mówi Karol Liszczyk, dyrektor zarządzający Brand Picture.

 – Ponadto jednym z celów naszej telewizji jest budowanie wiarygodności i marki nie tylko naszej firmy ale również – kładziemy na to duży nacisk – wiarygodności partnera (sponsora serii). Dzięki wykorzystaniu branded content budowa długofalowych relacji z odbiorcami jest znacznie efektywniejsza niż poprzez tradycyjne reklamy – dodaje Karol.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj