„e-Commerce Polska awards 2013” podzielony jest na dwie główne kategorie – brandingową oraz sprzedażową. Przy ocenianiu sklepy online zostaną również podzielone ze względu na wielkość – małe e-sklepy będą oceniane oddzielnie od średnich i dużych. Dodatkowo przyznana zostanie nagroda za Najlepsza Obsługę Klienta. E-konsumenci będą mogli głosować tylko na sklepy, w których faktycznie dokonali zakupu.
W kategorii brandingowej nagrody będą przyznawane w czterech podkategoriach. Odkrycie roku będzie nagrodą dla najlepszego e-sklepu, który rozpoczął działalność w 2012 roku. Sukces roku będzie wyróżnieniem za jednorazowe wydarzenie lub osiągnięcie sklepu w dziedzinie e-commerce, które wywarło największy wpływ na e-rynek. Najbardziej innowacyjne rozwiązanie technologiczne w e-sklepie, zarówno programistyczne, jak i organizacyjne zostanie nagrodzone statuetką Innowacji roku, natomiast najlepsza kampania promocyjna e-sklepu statuetką Kampanii roku.
Zobacz również
W kategorii sprzedażowej oceniana będzie strona internetowa e-sklepu pod względem estetyki i funkcjonalności (Strona roku). Przyznane będą również statuetki Strona przyjazna klientowi, czyli strona najbardziej intuicyjna dla osób robiących zakupy w sieci; oraz Przełamanie nieufności – nagroda za najlepsze rozwiązanie przełamujące nieufność klienta, który nie może osobiście obejrzeć produktu.
Konkurs ma na celu wskazać najlepiej działające e-sklepy na rynku i wyróżnić je. W ten sposób chcemy stymulować rynek e-commerce do zwiększenia konkurencyjności, a co za tym idzie – podniesienia jakości świadczonych e-usług.- podsumowuje Patrycja Sass- Staniszewska, dyrektor e-Commerce Polska
27 września jury Konkursu ogłosi listę nominowanych Uczestników w poszczególnych kategoriach Konkursu. Wręczenie nagród laureatom „e-Commerce Polska awards 2013” odbędzie się w trakcie uroczystej gali 24 października 2013 roku. Szczegółowe informacje wraz z regulaminem konkursu można znaleźć na stronie: eventy.ecommercepolska.pl w zakładce konkurs. Dla członków e-Izby zgłoszenie do konkursu jest bezpłatne.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
NowyMarketing jest patronem medialnym konkursu.
Słuchaj podcastu NowyMarketing