Przez ostatnie 15 lat pracował dla firm Stilago, zanox, Money.pl i Credit Agricole. Sebastian jest absolwentem Uniwersytetu Wrocławskiego oraz studiów podyplomowych na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu.
Ebola Play to największa platforma reklamy rich mediowej w Europie Centralnej. Została założona w 2006 roku, w Polsce od 2012r. Swoim zasięgiem obejmuje 13 krajów m.in. Węgry, Polskę, Chorwację, Czechy, Słowację, Bułgarię, Słowenię, Bośnię i Hercegowinę oraz Niemcy, gdzie firma zaczyna właśnie swoją działalność. Ebola Play oferuje efektywne rozwiązania rich-media(płatność za kontakt z przekazem video tzw. Cost Per Engagement) a jej wyróżnikiem oprócz planowania i zakupu mediów jest szeroki wachlarz kreatywny. Głównymi produktami są Baner+, Smart Player, Video Baner oraz Booster. Formaty reklamowe są zoptymalizowane pod wszystkie rodzaje urządzeń stacjonarnych i przenośnych. W najbliższych tygodniach firma planuje wprowadzenie kolejnych innowacyjnych produktów i usług.
Zobacz również
W Polsce Ebola Play pracuje dla największych domów mediowych oraz klientów takich jak Sony Mobile, HBO, Samsung, LG, Asus, Coty, L’Oréal.
Ebola Play jest członkiem IAB Polska. Już dwukrotnie została nagrodzona w rankingu Deloitte Technology Fast 50 Central Europe 2012 i 2013.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]