Dworzyński zajmuje się koordynacją pracy działu mediów, co obejmuje zarówno: angażowanie się w zakresie rozwoju wiedzy, kompetencji wewnętrznych i nadzór nad zespołem; inicjowanie wewnętrznie procesów new-biznesowych; project management, jak i opiekę nad kluczowymi Klientami.
Na rynku brakuje innowacji m.in. w Performance Marketingu, dlatego cieszę się, że jestem częścią wdrażania takowych, kreowania nowych rozwiązań w zakresie prowadzenia komunikacji i tworzenia kompleksowych działań performance i medialnych. W WebTalk umożliwiają to szerokie kompetencje kreatywne, jak i wieloletnie doświadczenie specjalistów – mówi Wojciech Dworzyński, digital media & performance director w WebTalk.
Zobacz również
Wcześniej związany był z agencją Performics wchodzącą w skład Publicis Media Group, gdzie pełnił rolę business integration managera.
Dołączenie Wojtka to ogromna wartość dodana i naturalny krok w ciągłym rozwoju kompetencji naszej agencji. Jesteśmy dumni z dotychczasowych osiągnięć teamu, dlatego tym bardziej chcemy zagwarantować im rozwój umiejętności i nową perspektywę, a Klientom najświeższe rozwiązania performance. Wiem, że wieloletnie doświadczenie Wojtka wraz z jego zamiłowaniem do innowacji to idealne dopasowanie potrzeb i oczekiwań – dla zespołu, jak i dla niego samego – mówi Michał Dunin, CEO WebTalk.
Agencja WebTalk w ciągu ostatniego roku rozwinęła również nowe kompetencje z zakresu SEO, influencer marketingu oraz dział LAB, oferujący m.in. rozwiązania New Tech (AR, NFT, A-Commerce).
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing