fot. Katarzyna Rainka
„Kolej na kino z legalnych źródeł” to pilotażowy projekt polegający na udostępnieniu podróżnym wagonów, w których będzie można oglądać filmy. Wagony kinowe będą dołączone do pociągu TLK „Rataj”, kursującego na trasie Warszawa Wschodnia – Gdynia Główna i Gdynia Główna – Warszawa Wschodnia oraz pociągu EIC „Tatry” kursującego na trasie Warszawa Wschodnia – Zakopane i Zakopane – Warszawa Wschodnia.
Zobacz również
Jak podróżować do Gdyni z Woodym Allenem, a do Zakopanego z Andrzejem Chyrą? Nic prostszego! Wystarczy przy zakupie biletu zaznaczyć, że chce się podróżować w wagonie kinowym.
Kino w PKP Intercity to nowa jakość w podróżowaniu pociągami, a sama akcja jest również zachętą do korzystania z legalnych źródeł kultury, które udostępniają treści w zgodzie z prawem i wolą twórców. Wagony kinowe będą jeździć od 4 września do 1 października 2017 roku.
Podróżujący zobaczą między innymi słynne europejskie produkcje Allena, jak np. „O północy w Paryżu”, „Vicky Cristina Barcelona” , komedię „Szef”, czy wielokrotnie nagrodzoną polską animację „. Wszystkie filmy pochodzą z oferty dystrybucyjnej Kino Świat.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Bilety na miejsce w wagonie kinowym można kupić w kasach PKP i na stronie Intercity, a ich cena nie różni się od ceny biletów na miejsca w drugiej klasie w pozostałych wagonach.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
źródło: Legalna Kultura
PS
W niedawno opublikowanej reklamie Lacoste widzimy platformę kolejową i pośpieszny bieg przez wieki w pociągu. Wszystko, w tym także epoki, ewoluuje, zmienia się: wagony, hobby, moda, ale polo brandu zachowuje swoją wieczną elegancję od 1933.
PS2
Innym przykładem reklamy zrealizowanej w pociągu jest świąteczny spot H&M, wyreżyserowany przez Wesa Andersona.