Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB, zainicjował akcję mającą na celu podjęcie działań antypirackich w kooperacji z reklamodawcami, domami mediowymi, i innymi podmiotami związanymi z reklamą internetową. Inicjatywę patronatem honorowym objęło Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego oraz Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji.
– Inicjatywa IAB Polska na rzecz uczciwej reklamy stanowi dla branży reklamowej drogowskaz w walce z piractwem. Z pełnym przekonaniem jednak podkreślam znaczenie konkretnych działań deklarowanych przez kolejno przystępujące do akcji podmioty. Sygnatariusze, którzy wspierają Inicjatywę stają się prawdziwymi liderami kierunku rozwoju branży internetowej, dlatego przystąpienie do akcji TVN S.A. i TVN Media, marek których nie trzeba nikomu przedstawiać, jest przełomowe w działaniach zwalczających w Polsce piractwo– mówi Prezes IAB Polska Włodzimierz Schmidt.
Zobacz również
– Chętnie wspieramy działania Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska w walce z serwisami rozpowszechniającymi nielegalne treści. Wierzymy, że dołączając do grona sygnatariuszy tej inicjatywy możemy skutecznie współdziałać na rzecz osłabienia pozycji piratów. Uświadomienie wszystkim uczestnikom rynku, że ich reklamy mogą wspierać piratów jest bardzo dobrą inicjatywą IAB– powiedział Maciej Maciejowski, członek zarządu TVN odpowiedzialny za rozwój biznesu.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]