Ponad rok temu w amerykańskich oddziałach restauracji McDonald’s pojawił się zestaw stworzony we współpracy z Travisem Scottem, a ostatnio dużo się też mówiło o zestawie Sad Meal, którego twarzą był raper Tommy Cash. Teraz czas na polską wersję współpracy sieci z gwiazdą rapu. Okazuje się, że od 18 października do oferty McDonald’s trafi specjalny zestaw, którego współtwórcą będzie Mata.
„Zestawy Maty” będą limitowanym produktem, dlatego nie wszystkim uda się go spróbować. Pod postem na Facebooku już pojawiają się pierwsze doniesienia, że w zestawie znajdzie się potrójny cheeseburger i napój „matchak late”, czyli jak możemy się domyślać, nowy rodzaj kawy.
Zobacz również
O szczegółach całej akcji na razie niewiele wiadomo, bo sam McDonald’s nie zdradza nic więcej. Jedynie internauci wymieniają się przypuszczeniami, a także dzielą się zdjęciem, które ma przedstawiać naklejki przygotowane w ramach promocji nowego produktu.
[UPDATE]
Zestaw Maty we wszystkich McDonald’s w Polsce trafi do sprzedaży 18 października. Produkt będzie kosztował 18 złotych i znajdziemy w nim potrójnego cheeseburgera (Potrójny Ch33sburger), średnie frytki oraz Vanilla Matcha Latte (Matchak Latte).
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]
PS
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Współpraca sieci restauracji McDonald’s z raperem Tommym Cashem ma zaowocować modyfikacją menu. Raper ogłosił, że w karcie dań ma pojawić się pozycja dla klientów, którzy są zbyt smutni, by zamawiać klasyczny Happy Meal.
PS 2
Młody Matczak postawił na niecodzienną promocję przedsprzedaży swojej najnowszej płyty. W tym celu wcielił się w rolę sprzedawcy sklepu Groszek.
Zdjęcie główne: SBM Label