Do rady nadzorczej BETFAN dołącza Tomasz Woźniak, współwłaściciel Future Mind

O autorze
2 min czytania 2022-10-14

BETFAN wzmacnia strategiczne kompetencje digital. Do RN legalnego polskiego bukmachera dołączył Tomasz Woźniak, założyciel i prezes firmy Future Mind, która odpowiada za topowe aplikacje mobilne w Polsce, jak m.in. Żappka czy aplikacja sieci Hebe. To strategiczne wzmocnienie bukmacherskiej spółki w obszarze technologicznym przez uznanego eksperta w dziedzinie produktów cyfrowych i strategii mobilnych.

BETFAN jest bukmacherem, który rozpoczął działalność, opierając biznes w całości na kanale online – zakłady przyjmował wyłącznie przez serwis betfan.pl i aplikację mobilną.

Coraz większe znaczenie na globalnym rynku bukmacherskim ma technologia i narzędzia cyfrowe. W Polsce te trendy też są obecne, a BETFAN od początku buduje swoją strategię biznesu właśnie na kanale online. Dziś firma bukmacherska naturalnie jest też firmą technologiczną, która podejmując właściwe, oparte na danych decyzje może budować swoje przewagi konkurencyjne. Tworząc spójne doświadczenie użytkowników zarówno w przeglądarce desktopowej, jak i na urządzeniach mobilnych. Oprócz ciągłego usprawniania interfejsów, z których korzystają nasi klienci, równolegle wprowadzamy narzędzia pozwalające na  gromadzenie i segmentację danych, w ramach wdrożonego niedawno narzędzia Customer Data Platform. W przyszłości pozwoli to nam lepiej zrozumieć potrzeby klienta, a nawet serwować mu spersonalizowane rekomendacje, dopasowane do jego zainteresowań i historycznych zakładów. Tomasz Woźniak to jeden z niewielu ekspertów w branży digital, który realnie uczestniczył w budowie produktów cyfrowych używanych dziś przez miliony klientów. Wierzę, że jego wiedza i pragmatyczne podejście, pozwoli nam podejmować właściwe decyzje technologiczne i budować lepsze doświadczenie  dla  naszych użytkowników, wyznaczając jednocześnie zupełnie nowy standard  dla produktów bukmacherskich – mówi Łukasz Łazarewicz, współwłaściciel i przewodniczący rady nadzorczej BETFAN.
Dostrzegam w branży bukmacherskiej olbrzymi potencjał do digitalizacji. Paradoksalnie mimo obecności większości podmiotów w kanałach internetowych, wielu z nich działa identycznie, bez tzw. pierwiastka innowacji. Moją rolą jest nie tylko zrozumienie dzisiejszych potrzeb cyfrowego gracza, ale i wsparcie BETFAN w wykorzystywaniu i rozwoju topowych narzędzi i technologii dostępnych od dawna w takich branżach jak fintech, retail czy gaming. Niezwykle istotne w tym procesie będzie odpowiednie wykorzystanie danych i analityki produktowej. BETFAN ma wielką szansę zbudować takim podejściem wiele przewag konkurencyjnych, równolegle spełniając rosnące oczekiwania klientów – komentuje Tomasz Woźniak, współwłaściciel i prezes Future Mind oraz członek rady nadzorczej BETFAN.  
LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Tomasz Woźniak założył i od blisko 15 lat prowadzi firmę Future Mind, która tworzy i realizuje strategie cyfrowe, obejmujące aplikacje mobilne i inne produkty digitalowe oparte na najnowszych technologiach, w tym IoT. Firma Tomasza Woźniaka przygotowała m.in. aplikacje mobilne dla sieci Żabka czy Superpharm, ale też realizowała projekty technologiczne dla firm takich jak: Empik, LPP, Virgin Mobile, Generali czy Jeronimo Martins, właściciela sieci Biedronka.

Tomasz Woźniak zasiada również w  radzie nadzorczej notowanej na GPW, spółki Digitree Group. Jest przy tym członkiem powołanej przez PARP Sektorowej Rady Rozwoju Kompetencji Komunikacji Marketingowej, a także pełni rolę mentora w akceleratorze Foodtech.ac i Inkubatorze Innowacyjności Politechniki Warszawskiej. Tomasz Woźniak jest też wykładowcą Akademii Leona Koźmińskiego, uczelni Łazarskiego oraz Collegium Civitas.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się