Akcja ma charakter edukacyjny, a jej zadaniem jest uświadamianie, jak bardzo potrzebna jest odpowiednia reakcja w przypadku udzielania pierwszej pomocy – zarówno w momentach zagrażających życiu i zdrowiu, jak i w drobnych wypadkach, skaleczeniach i otarciach. Filarem akcji jest strona internetowa www.doranyprzyloz.com.pl, która oswaja czytelników z tematem pierwszej pomocy. Na potrzeby akcji marka MaxiBiotic współpracuje z Górskim Ochotniczym Pogotowiem Ratunkowym (GOPR).
Do kampanii zaangażowani zostali ratownicy medyczni i ratownicy GOPR oraz strażacy, którzy stali się bohaterami filmu stworzonego na potrzeby akcji. W 11-minutowym materiale poznajemy prawdziwe historie pięciu bohaterów, którzy często narażając własne życie, niosą pomoc innym. To pięć emocjonujących opowieści, w których każdy z ratowników swoimi słowami opowiada o niezwykle ważnej roli pierwszej pomocy i swojej codziennej pracy.
Zobacz również
Na potrzeby akcji został również stworzony portal internetowy: www.doranyprzyloz.com.pl, na którym publikowane są treści dotyczące pierwszej pomocy, reagowania w nagłych wypadkach, wypowiedzi ekspertów itd., a także materiały poradnikowe. Jedną z zakładek, znajdujących się na stronie, swoim patronatem objął GOPR, a publikowane w niej treści dotyczą bezpieczeństwa w górach.
Akcja jest realizowana narzędziami PR, a także wspierana działaniami mediowymi m.in. product placement, digitalowymi na dedykowanej stronie kampanii www.doranyprzyloz.com.pl oraz kampanią z udziałem influencerów. Za koncepcję i realizację działań odpowiada agencja 38PR & Content Communication.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach