1 kwietnia br. do zespołu Spotlight Agency dołączyła Angelika Płaska, obejmując stanowisko team leaderki Teamu X i senior influencer managerki. Angelika zdobywała swoje doświadczenie przy bezpośredniej pracy i obsłudze twórców w agencjach takich jak Lifetube czy Platinium Cast, a także po stronie klienta w firmach Miłość.co i Kanaste.
Przed dołączeniem do Spotlight zajmowała się w Kanaste rozszerzeniem bazy twórców do współpracy, utrzymywaniem dobrych relacji z influencerami na nowych dla marki platformach, realizacją i kontrolą jakości świadczeń z twórcami, pracą kreatywną, tworzeniem konceptów nad trwającymi projektami oraz dla nowych kampanii reklamowych.
Zobacz również
Przez ponad 2 lata obejmowała stanowisko influencer marketing managerki w Lifetube, gdzie do jej obowiązków należało m.in. stałe zarządzanie twórcami, współpraca i obsługa klientów, tworzenie konceptów kampanii reklamowych w Internecie czy realizacja i kontrola jakości świadczeń z twórcami.
Zarządzała również pracą jednego z wysokozasięgowych YouTuberów Tomasza Gimpera Działowego, opiekując się jego kalendarzem i organizacją pracy, koncepcjami, publikacjami oraz projektami dealowymi, stałym kontaktem i bieżącym nadzorem nad funkcjonowaniem firmy.
Angelika ma na swoim koncie wiele zrealizowanych współprac z dużymi markami takimi jak Pepsi, McDonald’s, La Roche Posay, Adidas, Shell, Netflix, Disney, HBO i wiele wiele innych.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Ukończyła Warszawską Szkołę Filmową w 2018 i wyspecjalizowała się w produkcji filmowej, telewizyjnej i reklamowej. Poprzez realizację wielu kursów przeszkoliła się m.in. w myśleniu projektowym w teorii i praktyce, komunikacji niewerbalnej, komunikacji w firmie w języku angielskim, a obecnie kończy studia podyplomowe z brandingu i content marketingu.
Słuchaj podcastu NowyMarketing