Z miłości do kuchni zrodziła się też Akademia Smaku. Bo to, co dobre zaczyna się w kuchni.
Poprzez gotowanie wyrażamy miłość, przepraszamy, dziękujemy. Kuchnia to centralne miejsce w domu, gdzie toczy się życie domowników. To miejsce, gdzie gotujemy, spędzamy czas z najbliższymi, gdzie spotykamy się z przyjaciółmi, gdzie rozmawiamy, i wreszcie gdzie z rąk do rąk przekazujemy tradycję kolejnym pokoleniom. Dlatego w tym roku we wszystkich działaniach Akademii Smaku, której organizatorem i opiekunem jest Bosch, przewija się miłość, zabawa i tradycja.
Zobacz również
Swoją przygodę z projektem i marką Bosch rozpoczynają Sonia Bohosiewicz, znana aktorka telewizyjna i teatralna oraz Mateusz Gessler, ceniony szef kuchni i restaurator. W tegorocznej odsłonie nie mogłoby zabraknąć także Tomasza Lacha, który w Akademii zagościł na dobre. Miłość do kuchni ma różne oblicza i dlatego każdy z trzech ambasadorów będzie uosabiał jeden ze stylów gotowania: sprytny, szybki i mistrzowski. Influencerzy wyjdą także poza swoje kuchnie, by odkryć regionalne gospodarstwa i zgłębić tajniki tradycyjnej kuchni polskiej.
Tegoroczna odsłona projektu została podzielona na trzy bloki tematyczne: miłość, zabawę i tradycję. Na czytelników portalu www.akademiasmaku.pl czekają trzy aktywacje nawiązujące do tych głównych idei. Ich celem jest zaangażowanie fanów do dzielenia się własnymi kuchennymi historiami. Sama strona zostaje uzupełniona o nowe autorskie przepisy, ale również porady dotyczące sprzętu AGD. Użytkownicy otrzymają jeszcze więcej filmów video oraz lepiej dopasowane treści pod urządzenia mobilne. Projekt rusza już dziś (14 lutego), a działania przewidziane są na cały rok.
Za koncept kreatywny odpowiada agencja reklamowa Insignia.
#PolecajkiNM cz. 29: Meaningful Brands 2024, Ziemianie Atakują 2024, Inside Seeside
Słuchaj podcastu NowyMarketing