W projekt zaangażowali się znani polscy YouTuberzy, których sklepy można znaleźć na stronie CupSell.pl. Do akcji przyłączyli się m.in. AdBuster, Matura to Bzdura, Śmiechawa.TV, Agresywna Masa, Pan Kubaka, NRGeek, Żiżej, Marcin Buczyński oraz Marcin Majzner. Gadżety ze specjalnej limitowanej edycji Dobry Człowiek można nabyć od 1 do 20 grudnia br. Pełna lista sklepów biorących udział w akcji znajduje się pod adresem. Cały dochód ze sprzedaży zostanie przekazany na cel charytatywny – pomoc dzieciom z Domu Dziecka w Czernicach Borowych.
Na potrzeby akcji powstał spot promocyjny, w którym wystąpili prezenterzy 4FUN.TV – Ola Ciupa i Marcin Łukasik oraz YouTuberzy biorący udział w projekcie. Za produkcję spotu odpowiada 4FUN MEDIA. Wszystkie osoby zaangażowały się w kampanię na zasadach non-profit.
Zobacz również
Finał akcji odbędzie się w środę, 20 grudnia br., na Zimowym Narodowym. Dzieci z Domu Dziecka w Czernicach Borowych przyjadą tego dnia do Warszawy i będą miały okazję spotkać się osobiście z prezenterami oraz YouTuberami.