:DobryZnak od Mastercard nagrodzony w konkursie New York Festivals Midas Awards

Kampania Mastercard :DobryZnak została nagrodzona w międzynarodowym konkursie New York Festivals Midas Awards.
O autorze
1 min czytania 2019-03-04

W tym roku :DobryZnak od Mastercard (Business Facelift), kampania stworzona przez polski oddział McCANN Worldgroup, znalazł się w rekordowo licznym gronie 317 finalistów konkursu New York FestivalsMidas Awards.

Dziewięć nominacji zamieniło się w siedem złotych i jedną srebrną statuetkę. Pracę doceniono w kategoriach corporate image, point off purchase, public relations, out of home, alternative media, direct response, credit card oraz location-based media.

Tym samym kampania z Polski znalazła się w pierwszej trójce najbardziej nagrodzonych reklam festiwalu.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

:DobryZnak to projekt skierowany do właścicieli i najemców lokali usługowych. Na stronie www.dobryznak.org znajduje się market place skupiający szyldziarzy i designerów.

Platforma powstała przy współpracy z organizacjami Miastodwa i Traffic Design.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

New York Festivals® Midas Awards to najważniejszy konkurs reklamowy branży finansowej. Od 2001 roku nagradza najlepsze na świecie reklamy produktów i usług finansowych. Panel jurorów składa się ze światowej sławy dyrektorów kreatywnych, marketerów i ekonomistów.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Pełna lista tegorocznych zwycięzców dostępna jest na stronie www.midasawards.com/Winners/Medalists.