INEA rozpoczyna szeroko zakrojone działania, akcentujące swoje wysokie zaangażowanie w obsługę. Z jednej strony, mają one charakter wizerunkowy i opierają się na kampanii „Dobrzy ludzie od internetu”, z drugiej – mają wymiar praktyczny, za sprawą zmian w obsłudze klienta. Po raz pierwszy twarzami prowadzonych działań, skierowanych do klientów indywidualnych, zostali pracownicy INEA, reprezentujący różne działy w firmie – od Sprzedaży, Obsługi, Wsparcia Technicznego po HR czy Marketing.
– Idea naszych działań jest prosta. Chcielibyśmy, aby klienci wiedzieli, że współpracując z nami, są pod dobrą opieką. Aby wiedzieli, że zawsze – również, gdy czytają te słowa – ktoś w INEA czuwa, by z ich internetem, telefonem i telewizją było wszystko ok. – mówi Michał Bartkowiak, Członek Zarządu INEA.
Zobacz również
Jednocześnie INEA wprowadza spore udogodnienia dla klientów, w pierwszej kolejności zwracając się do tych, którzy korzystają z jej aplikacji mobilnej. Dotychczas, z poziomu smartfonu umożliwiała ona np. przejrzenie listy wypożyczonych filmów, zamówienie dostępu do wydarzeń specjalnych typu pay-per-view, czy zapłacenie rachunku. Teraz, za pośrednictwem aplikacji mobilnej INEA klienci indywidualni i biznesowi uzyskali możliwość całodobowego kontaktu z infolinią. Dodatkowo, jeszcze w tym roku operator uruchomi w aplikacji usługę chatu online.
Operator zmienił również zasady łączenia się za pośrednictwem infolinii. Zrezygnował ze skomplikowanego IVR (ang. Interactive Voice Response), który dotychczas wymagał od klientów m.in. wpisania numeru identyfikacji oraz zdefiniowania tematu rozmowy. Teraz połączenie z konsultantem następuje bez takiej konieczności, zaraz po powitaniu.
W ramach kampanii „Dobrzy ludzie od internetu” operator przyspiesza też wszystkim internautom swoją usługę bez żadnych dodatkowych opłat. Teraz średnia oferowana prędkość w sieci INEA to już 140 Mb/s.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Swoją nową, obowiązującą prędkość internetu klienci mogą sprawdzić w portalu Moja INEA lub w aplikacji mobilnej INEA. Zwiększenie prędkości świadczonej usługi nie wpływa na długość trwania umowy czy inne jej warunki.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Nowa kampania potrwa do końca roku. Będzie prezentowana głównie w internecie, ale też w TV i radiu. Za strategię mediową, planowanie i zakup mediów odpowiada Zenith. Za nową strategię komunikacji odpowiedzialna jest agencja Minima Advertising People.