Produkty Doctor Brew łączą tradycję z innowacjami, zapewniając konsumentom najwyższą jakość piwa o niepowtarzalnym smaku. Wrocław jest dla mnie najważniejszym miejscem na ziemi, a Śląsk jest najważniejszym klubem we Wrocławiu. Stąd oczywista współpraca. Cieszę się, że będziemy wspólnie tworzyć unikalna atmosferę towarzyszącą widowiskom sportowym w Hali Stulecia i innych miejscach rozgrywek – powiedział Tomasz Czechowski, wiceprezes Manufaktury Piwa Wódki i Wina S.A.
Celem marki Doctor Brew jest aktywne wsparcie finansowe klubu w jego rozwoju i codziennej pracy, pomoc w wyposażeniu wydarzeń towarzyszących oraz aktywizacja dotychczasowych kibiców i zachęta nowych do licznego udziału w meczach i w akcjach promocyjnych wspierających wydarzenia. Dlatego już teraz Sponsor zachęca do śledzenia swoich kanałów social mediowych, gdzie informuje o nowościach i aktualnych promocjach. Produkty Doctor Brew są dostępne w sieci sklepów Piwo Świeże dziś z Browaru Tenczynek oraz w sprzedaży online na www.browar-tenczynek.pl, a dla kibiców sponsor przewidział ofertę specjalną.
Zobacz również
Współpraca pomiędzy WKS Śląskiem oraz Doctor Brew to nowy rozdział zarówno w historii spółki, jak i koszykarskiego Śląska. 18-krotny Mistrz Polski i doceniana marka z piwami kraftowymi rozpoczynają współpracę 16 i 17 września podczas V Memoriału Adama Wójcika – ALBA Cup 2022. Memoriał będzie także okazją na uhonorowanie koszykarskich Mistrzów Polski z sezonu 2021/2022.
Rosnące znaczenie i rozpoznawalność naszych marek przejawia się także w coraz większej obecności sponsoringowej. Koszykówka we Wrocławiu w wykonaniu Śląska Wrocław to historia niekwestionowanych sukcesów sportowych i wielkich emocji. A emocje są tym co chcemy zapewniać wszystkim naszym Konsumentom. Cieszę się, że Doctor Brew staje się częścią tej historii – powiedział Janusz Palikot, prezes Manufaktury Piwa, Wódki i Wina, spółki do której należy Doctor Brew.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Cieszymy się na współpracę z młodą, dynamiczną i rozwijającą się marką, która ma duże aspiracje i wysokie cele. Z takim samym podejściem do każdego meczu podchodzi także koszykarski Śląsk Wrocław – dodaje prezes Zarządu Klubu, Michał Lizak.
Słuchaj podcastu NowyMarketing