„Znowu plątałem się pod nogami”, „Znowu nie odrobiłam lekcji”, „Znowu chciałem dokładkę” – te myśli to nie wytwór dziecięcej wyobraźni. To głos rodzica, kolegi z klasy, starszej siostry, który w małej głowie z oskarżenia zmienia się w poczucie winy. W nowej kampanii Powiślańska Fundacja Społeczna daje dostęp do tych myśli, żeby przybliżyć życie dzieci z Powiśla, które znajdują się w trudnej sytuacji domowej. Ale daje też sprawczość, bo przekazując 1,5% podatku, możemy choć trochę zmniejszyć dziecięce troski.
Powiślańska Fundacja Społeczna otacza opieką dzieci i ich rodziny. Dzieci trafiają do organizacji z powodu ciężkiej sytuacji materialnej i domowej. Ich codzienność przytłacza alkoholizm rodziców, a uśmiech z twarzy zabierają problemy psychiczne, trudności w szkole i w kontaktach z rówieśnikami. Często brakuje im przyborów szkolnych, zimowych ubrań czy ciepłego posiłku.
Zobacz również
Na co dzień fundacja prowadzi dwie świetlice socjoterapeutyczne i dwie poradnie psychologiczne. Organizuje zajęcia i warsztaty, daje dzieciom poczucie bezpieczeństwa i uczy je samodzielności. Tutaj rozwijają swoje zainteresowania, odrabiają lekcje z pomocą wolontariuszy i nawiązują przyjaźnie. Każde dziecko może codziennie zjeść ciepły obiad, pobawić się czy porozmawiać z psychologiem.
Ze wsparciem stara się docierać również do rodzin, towarzysząc w wychowaniu dzieci i zmaganiu się z codziennymi wyzwaniami.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Dodaj 1,5%, odejmij przemoc
Dodaj numer KRS do rozliczenia podatku, a przekazane 1,5% podatku pomoże odjąć strach, smutek i głód z dzieciństwa naszych małych podopiecznych.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
KRS: 0000034996
Koncept i kreacje kampanii przygotowała pro bono agencja Plej.