Festiwal INSUMMIT dostarcza najnowsze insighty wszystkim tworzącym innowacyjne produkty, usługi, marki i polityki. W zaproszeniu do nadsyłania propozycji wystąpień znalazły się cztery główne obszary tematyczne:
- Świat – Społeczeństwo – Człowiek
- Rynek – Biznes – Marketing
- Innowacje – Rozwiązania – Narzędzia
- Technologia – Cyfrowość – Media
Propozycja jest skierowana do wszystkich osób, które mają do czynienia z ekspercką wiedzą z obszaru human insight i przekładają ważne odkrycia na innowacyjne rozwiązania. W ubiegłej edycji wydarzenia wzięło udział ponad 1200 osób z blisko 300 marek i instytucji. Ponad połowę z nich (56%) stanowili odbiorcy insightów, w zdecydowanej większości reprezentujący największe marki na Polskim rynku. Na
festiwalowych scenach wystąpiło ponad 150 osób, a publiczność mogła wziąć udział w blisko 100 wystąpieniach, warsztatach i dyskusjach panelowych.
Zobacz również
Wystąpienia można zgłaszać do 19 maja br. Osoby występujące na Festiwalu INUSMMIT nie ponoszą opłat związanych z udziałem w wydarzeniu. Organizatorzy zapewniają twórcom wsparcie na wszystkich etapach przygotowań: począwszy od szkoleń i briefingów po profesjonalne materiały do promocji wystąpienia.
Zgłoszone propozycje wystąpień i innych formatów festiwalowych podlegają procedurze oceny przez INBOARD – Radę Programową INSUMMIT w skład której weszli: Piotr Bajerski, Strategic Insights Lead, CE, Pepsico; Małgorzata Bombol, Prodziekan Szkoły Doktorskiej, Dyrektor Instytutu Zarządzania Wartością, Szkoła Główna Handlowa w Warszawie; Bartosz Brennek, Strategy Director, Zenith; Dorota Jaworska, CEE Consumer and Market Insights Lead, Opella Healthcare; Katarzyna Jezierska, Dyrektor Marketingu, OSM Piątnica; Ania Karczmarczuk, Managing Director, Ipsos, PTBRiO; Stanisław Kijowski, Strategy Director, ING; Joanna Kopeć, EMEA Insights Lead, Nielsen; Magdalena Kosińska, Marketing Director CEE, Versuni; Marcin Lenkiewicz, Co-Owner & Board Member, Blix; Michał Lutostański, Head of Knowledge & Thought Leadership, Kantar Polska, PTBRiO; Dariusz Maciołek, CMO & CXO, BNP Paribas Bank Polska; Adam Miecznikowski, Strategy and Planning Director, Change Serviceplan; Kuba Piwowar, Head of SpołTech, Fundacja Centrum Cyfrowe; Katarzyna Piwowarczyk, Country Marketing Manager, IKEA; Michał Protasiuk, Senior Research and Insights Manager, EMEA Market Insights, Google; Lena Stryjewska, Managing Director, 2012 Agency; Tomasz Woźniczka, Vice President, PBS, OFBOR; Robert Zydel, Dyrektor Fabryki Czekolady E.Wedel, LOTTE Wedel, PTBRiO.
Organizatorami wydarzenia są: Polskie Towarzystwo Badania Rynku i Opinii oraz Organizacji Firm Badania Opinii i Rynku.
Światowy Dzień Książki 2025. Marketerzy polecają swoje ulubione lektury
Zdjęcie główne: mat. pras.
Słuchaj podcastu NowyMarketing