„Do 8 grudnia czekamy na zgłoszenia wystąpień dotyczących człowieka i biznesu widzianych z perspektywy post-cyfrowej. Chcemy uchwycić nowe zjawiska, powstające na styku człowieka i cyfrowego świata oraz pokazać, jakie mają – lub niedługo będą miały – znaczenie dla marketingu i biznesu. Na pewno będzie dużo o prywatności, cyberwojnach czy archeologii mediów. Na CyberRE 5.0 nie zabraknie też dyskusji o mechanizmach, które sprawiają, że jedne start-upy w ciągu tygodnia podbijają świat, a tysiące innych nigdy nie przynosi zwrotu z poniesionych na nie inwestycji. Zajmiemy się także łączeniem strumienia cyfrowych danych i wiedzy o konsumentach, co jest obecnie jednym z największych wyzwań biznesu. W sumie planujemy około 20 inspirujących wystąpień. – mówi Agnieszka Łebkowska, przewodnicząca Rady Programowej konferencji.
CyberRE 5.0 jest kontynuacją czterech edycji konferencji Cyberresearch – najważniejszego w Polsce wydarzenia poświęconego badaniom cyberprzestrzeni. Odbywający się od 2010 roku event zgromadził dotychczas blisko 700 uczestników, którzy zobaczyli niemal 100 prezentacji. Co roku w przedsięwzięciu udział bierze Minister Administracji i Cyfryzacji.
Zobacz również
Piąta edycja konferencji CyberRE poświęcona będzie przyglądaniu się szeroko rozumianej rzeczywistości z perspektywy post-cyfrowej – rzeczywistości społecznej, biznesowej, marketingowej, badawczej.
Rada Programowa zaprosiła do składania propozycji wystąpień w następujących obszarach
- Człowiek w świecie post-cyfrowym
- Biznes w świecie post-cyfrowym
- Zdobywanie wiedzy o człowieku i biznesie w świecie post-cyfrowym
Prezentacje można zgłaszać do 8 grudnia 2014 r. poprzez formularz dostępny na stronie.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Więcej informacji na stronie oraz:
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Anna Chodkiewicz
Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii
ul. Szarotki 11
02-609 Warszawa
22 649 97 74
[email protected]