Na czym dokładnie polega #DollyPartonChallenge? Otóż pierwsza grafika, która zapoczątkowała ten trend, należała do amerykańskiej piosenkarki muzyki country i przedstawiała cztery różne oblicza Parton, adekwatne do najpopularniejszych portali społecznościowych: LinkedIna, Facebooka, Instagrama oraz Tindera. Dodatkowo zdjęcie okraszone zostało żartobliwym opisem – „Znajdź sobie kobietę, która potrafi to wszystko”.
Zobacz również
Możemy więc przyjąć, że ta viralowa akcja odzwierciedla naszą działalność w poszczególnych serwisach społecznościowych, gdzie forma przekazu dostosowana jest do odbiorcy, czy też kontekstu. LinkedIn służy do nawiązywania relacji biznesowych, Facebook to rodzina i znajomi, Instagram pozwala nam trochę „idealizować” nasze zwykłe życie, zaś Tinder po prostu służy do randkowania.
#DollyPartonChallenge szybko podbiło serca internautów na całym świecie, a media społecznościowe zalały grafiki przedstawiające użytkowników w czterech różnych wydaniach. Znane marki, a nawet i instytucje oczywiście nie pozostały obojętne na tę akcję i stworzyły swoje odpowiedzi na viral. Przedstawiamy te najlepsze.
#1 KFC
#2 H&M
#3 Miasto Warszawa
#4 FRUGO
#5 Gameshop Kielce
#6 Coffedesk
#7 Zahir Kebab
#8 Zakład Pogrzebowy A.S. Bytom
#9 Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu
#10 Galeria Zdzisława Beksińskiego
#11 Auto Na Akumulator
#12 Muzeum Narodowe w Warszawie
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
#13 Ellen DeGeneres Show
Słuchaj podcastu NowyMarketing
#14 Renault Sport
#15 Chivas Regal Polska
#16 NeoNail
#17 Avalon Extreme
#18 Home&Cook Polska
#19 GOODRAM
#20 Zamek w Tykocinie