KRKA-POLSKA jest częścią międzynarodowej korporacji, powstałej w Słowenii w 1954 r., a od niemal 40 lat obecnej na polskim rynku. Produkty Krka obecne są w 70 krajach na całym świecie.
Podstawowym kierunkiem działalności Krka jest produkcja i sprzedaż leków na receptę, produktów dostępnych bez recepty oraz produktów weterynaryjnych. Krka Polska koncentruje się na rozwoju własnych, wysokiej jakości leków generycznych, które są sprzedawane pod markami własnymi Krka.
Zobacz również
Krzysztof Mocek, Managing Director Carat Polska komentuje – Zaufanie, jakim nas obdarzono to dowód na to, że śmiałe, nie banalne strategie, innowacyjne narzędzia, świeże podejście do mediów oraz inwestycja w najlepszych ludzi, przynoszą efekty. To dla nas ogromna satysfakcja wygrać z tak silnymi konkurentami, jacy brali udział w tym przetargu.
Dom mediowy Carat Polska będzie odpowiadał za przygotowanie i realizację strategii oraz obsługę mediową dla Krka Polska w mediach tradycyjnych oraz online. Za obsługę, doradztwo strategiczne, planowanie mediów i realizację wszystkich kampanii mediowych odpowiada zespół Tomasza Bartnika, Group Account Director. Współpraca rozpocznie się w styczniu 2015 roku.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach