Przetarg dotyczył obsługi kanałów AXN na terenie trzech krajów – Polski, Węgier oraz Rumunii. AXN – najlepszy kanał filmowo – serialowy, nagrodzony Telekamerą 2013 przez czytelników Tele Tygodnia, oferuje swoim widzom rozrywkę na najwyższym poziomie – najchętniej oglądane seriale i filmy akcji, takie jak: CSI: Kryminalne Zagadki Las Vegas, Hannibal, Elementary, Zabójcze umysły i wiele innych.
Krzysztof Mocek, dyrektor zarządzający Carat Polska, dodaje: – Przygotowując strategię dla kanałów z portfolio AXN po raz kolejny rzuciliśmy wyzwanie klasycznemu podejściu do planowania mediów, skupiając się na odbiorcy, do którego komunikację zbudowaliśmy w oparciu o zintegrowany ekosystem. Dla nas ta wygrana to kolejny dowód na to, że Klienci doceniają realne benefity wynikające z wprowadzonej w Carat rok temu wizji Redefining Media i zintegrowania w ramach grupy Aegis Media kompetencji z zakresu mediów, strategii, badań, kreacji wspartych technologią i danym.