Dom, praca, współpraca – nowa reklama Pracuj.pl z okazji Dnia Mamy

O autorze
1 min czytania 2022-05-26

Praca i rodzina to połączenie trudne, ale nie niemożliwe. Choć odnalezienie równowagi między życiem zawodowym i rodzinnym jest wielkim wyzwaniem, warto pamiętać, że już samo łączenie tych dwóch sfer daje pewien balans życiowy. Dzieci mogą być niekończącym się źródłem inspiracji, również tych zawodowych, a praca daje oddech od domowej codzienności i pozwala nabrać do niej lekkiego dystansu. Wiedzą o tym wszystkie mamy i to im, z okazji ich święta, dedykowany jest najnowszy spot portalu Pracuj.pl Dom, praca, współpraca, wyprodukowany przez pomelody studio.

Film pokazuje pełną emocji i kontrastów codzienność pracującej mamy trójki dzieci. To kreacja, ale mocno osadzona w rzeczywistości, szczególnie, że główną bohaterką jest założycielka firmy pomelody, Anna Weber, której na planie towarzyszyła rodzina i pracownicy. Czyli prawdziwa pracująca mama, prawdziwe dzieci i trochę prawdziwych sytuacji. To nie takie częste w spotach, które zwykle oglądamy.

Pracuj.pl nie bez powodu powierzyło realizację spotu pomelody. Wizytówką marki od lat są wartościowe produkty i content cyfrowy dla dzieci i rodziców. W przeciwieństwie do wielu wydawnictw, w pomelody większość treści tworzona jest inhausowo, dzięki zespołowi twórców – grafików, filmowców i muzyków – na co dzień pracujących nad książkami, animacjami i filmami. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Pomelody, dając narzędzia do wychowania przez sztukę, ale też wartościową rozrywkę dla dzieci, wspiera pracujących rodziców na co dzień. Spot Dom, praca, współpraca idealnie wpisuje się w wartości firmy, a twarzą kampanii nie bez kozery została Anna Weber, kompozytorka, promotorka wychowania przez sztukę, youtuberka i influencerka, a wreszcie mama trójki dzieci, która od lat udowadnia i przekonuje inne mamy, że pracę i rodzinę nie tylko da się łączyć, ale i czerpać z tego satysfakcję.

Słuchaj podcastu NowyMarketing