YouTube na stałe wpisał się w strategię komunikacyjną Allegro z użytkownikami. Platforma stawia na budowanie relacji z odbiorcami i umożliwia zadawanie pytań prowadzącym czy proponowanie tematów do kolejnych odcinków. Widzowie stają się współtwórcami kanałów i mają wpływ na to, w jakim kierunku będą się rozwijać. Założeniem kanałów jest promowanie wiedzy w formie ciekawostek z danych dziedzin tematycznych.
Koncepcja kanałów została przygotowana wspólnie przez Allegro i F25. Dom produkcyjny zajął się również kompleksowym przygotowaniem produkcji, realizacji zdjęć oraz postprodukcji i przygotowaniem kanałów na YouTube.
Zobacz również
Na potrzeby projektu został powołany trzyosobowy zespół: producent Marcin Dworucha, koordynator produkcji Kasia Radziszewskaja i asystent produkcji Ola Gęca. Odpowiadają oni za kreatywną formę odcinków oraz spójność kanałów. Zespół czuwa również nad szatą graficzną całej kampanii, ścisłą współpracą z prowadzącymi programy oraz monitoruje treści na kanałach. Natomiast w ekipie produkcyjnej F25 zaleźli się: Karol Moch – reżyser, Filip Marcickiewicz – operator, Rafał Augusiewicz – host kanału Technologie oraz Majsterki.pl – host kanału Wnętrza.
Dom produkcyjny F25 przez okres 1,5 miesiąca zrealizował 40 filmów, które systematycznie będą upubliczniane na YouTube. Premiery kanału Technologia zaplanowane są na wtorki i czwartki, natomiast Wnętrz na środy i piątki.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing