W ramach światowego projektu marki Domestos, Fundacji Unilever i organizacji UNICEF, ruszyła polska odsłona kampanii „Domestos dla UNICEF”. Jak informuje UNICEF, ponad 1 mld osób na świecie nie ma w ogóle dostępu do urządzeń sanitarnych. Oznacza to, że załatwianie potrzeb fizjologicznych w ich przypadku odbywa się na wolnym powietrzu, w pobliżu własnych domów. Złe praktyki sanitarne są główną przyczyną zatruć pokarmowych i biegunki, która każdego dnia doprowadza do śmierci około 3000 dzieci.
Specjalnie na potrzeby akcji powstał dedykowany działaniom blog w portalu Rodzice.pl. Na jego łamach można przeczytać m.in. komentarze ekspertów UNICEF oraz wspierających akcję blogerów. Ponadto w portalu NK.pl powstała oficjalna grupa akcji, której członkowie mogą skorzystać m.in. z interaktywnej wersji poradnika dla rodziców.
Zobacz również
-
Centralizacja i personalizacja: podwójna moc obsługi klienta w social media [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [30.08-05.09.24]: najlepsze kampanie sierpnia 2024, zmiany na Allegro, reakcja x-kom na nagranie zwolnionej po urlopie macierzyńskim pracownicy
-
#PolecajkiNM cz. 22: Media Reactions 2024, „Ciemna strona influencer marketingu”, inkluzywna obsługa klienta
Dodatkowym wsparciem dla działań edukacyjnych jest publikacja „Twoje dziecko kontra bakterie. Poradnik młodej mamy”, w której obok informacji o akcji, można znaleźć cenne informacje na temat higieny i pielęgnacji dzieci.
Patronat nad akcją objęły: Newsweek, NK.pl, magazyn Gaga, Rodzice.pl, EgoDziecka.pl, Benc.pl. Do akcji zostały zaproszone także blogerki prowadzące blogi parentingowe, które swoim rodzicielskim doświadczeniem dzielą się w poradniku i na oficjalnym blogu akcji.
Strategię działań w Polsce zaplanowała oraz realizuje agencja INSIGNIA.
#PolecajkiNM cz. 22: Media Reactions 2024, „Ciemna strona influencer marketingu”, inkluzywna obsługa klienta
Słuchaj podcastu NowyMarketing