Dominik Wójcik objął stanowisko head of AI & machine learning solutions w GroupM. Będzie koordynował prace nad usługami i narzędziami wykorzystującymi uczenie maszynowe i sztuczną inteligencję, w tym m.in. Copilot, czyli system programatycznego zakupu mediów bazujący na AI. Zajmie się też budową algorytmów na potrzeby klientów. Dominik Wójcik ma popularyzować wiedzę nt. AI w agencjach grupy, będzie w tym zakresie współpracował m.in. z utworzonym niedawno działem Data & Tech pod kierunkiem Łukasza Pytlewskiego.
Dominik Wójcik do tej pory odpowiadał za dział realizacji kampanii w agencji Plista (sieć reklamy natywnej), a także za wdrożenia technologiczne i tworzenie nowych produktów w ramach tej marki. Kierował dwoma zespołami zajmującymi się obsługą agencji grupy. Dodatkowo zajmował się rozwojem innowacyjnych formatów reklamowych (gaming oraz formaty InImage) w ramach oferty mSpark, czyli współtworzonej przez GroupM platformy skupiającej start-upy z rynku mar-tech.
Zobacz również
Dominik Wójcik będzie łączył dotychczasową rolę nowymi zadaniami. Awansowany manager GroupM pracuje w branży reklamowej od 8 lat, zdobywał doświadczenie zawodowe m.in. w Nielsenie, gdzie zajmował się badaniami marketingowymi. Od blisko 7 lat związany pracuje dla GroupM. Dominik Wójcik raportuje do Tomasza Piątkowskiego, czyli szefa obszaru digital i członka zarządu GroupM.