– Nasze szkolenia, (m. in. Jak dla swoich, Hello Google Ads, Budowanie marki na Instagramie) to już branżowa klasyka. Chcąc dalej dynamicznie rozwijać ten segment Tigers, potrzebujemy prawdziwej specjalistki na pokładzie. Kompetencje Dominiki w zakresie event managementu stanowią idealne uzupełnienie naszych planów – mówi Daniel Kotliński, marketing manager Tigers.
Przez ostatnie 4 lata Dominika pracowała w sprawny.marketing, gdzie zajmowała się organizacją szkoleń oraz I Love Marketing – największej konferencji marketingowej w Polsce.
Zobacz również
Tigers to agencja digital marketingowa wyspecjalizowana w działaniach z zakresu budowania wizerunku marek w social media, performance marketingu i edukacji. Wśród jej klientów znajdują się m. in. Motorola, Empik, Krowarzywa, Eduweb.pl, Salad Story.
1 stycznia 2021 roku agencja zaprezentowała całościowy rebranding, który objął m.in. zmianę nazwy (wcześniej: Social Tigers) oraz nową stronę internetową. Zmiana jest podyktowana planami strategicznymi, które zakładają m. in. rozbudowę portfolio usług.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]