– Po czternastu latach intensywnej pracy twórczej w Warszawie wróciłam do miasta, w którym dorastałam. Chciałam zrobić we Wrocławiu coś dobrego – mówi Dominika Węcławek i wyjaśnia, że właśnie dlatego ceni sobie podjęcie pracy w In Hot Water Company.
– Tu mogę działać ze świetnym zespołem gotowym do podejmowania nowych wyzwań. Mam przeczucie, że połączenie potencjału drzemiącego w tej ekipie z moim doświadczeniem pozwoli nam stworzyć nową jakość. Dominika Węcławek wspierać będzie In Hot Water Company w relacjach z odbiorcami i tworzeniu autorskich treści. Dla założycieli agencji to nowy, bardzo ważny ruch związany z rozbudową firmy.
Zobacz również
– Zaczynając jako jedna z pierwszych polskich agencji content marketingowych zaledwie w trzy lata zbudowaliśmy markę, z którą współpracują najlepsi. Działamy z liderami w swoich sektorach, na przykład z Amicą, siecią aptek Dbam O Zdrowie, czy grupą Nokaut. Nie udałoby się to gdyby nie nasz zespół. Teraz czas na kolejny krok, czyli rozwój w kierunku PR i e- PR – mówi Małgorzata Litorowicz, współzałożycielka wrocławskiej agencji In Hot Water Company.
– Bardzo się cieszę z przyjęcia Dominiki do naszego zespołu. Jej wiedza będzie dla nas nieocenionym źródłem dobrych rozwiązań w zakresie działań redakcyjnych, rozbudowy naszych mediów internetowych, jak też przygotowywania nowoczesnych projektów content marketingowych dla naszych klientów – dodaje Małgorzata Litorowicz.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach