Kooperacja z influencerami oraz autorska seria „Polska dobrze zaprojektowana” pokazują, że Polacy mają z czego być dumni.
Obraz dominującej w Polsce szarej i smutnej socrealistycznej zabudowy jest za granicą równie powszechny co nieprawdziwy.
Zobacz również
Na przestrzeni ostatnich lat w całym kraju pojawiło się wiele przykładów nowoczesnej myśli architektownicznej, które zdobyły uznanie na całym świecie.
Filharmonia im. M. Karłowicza w Szczecinie, Teatr Szekspirowski w Gdańsku, Stacja Kultura w Rumii, Muzeum Historii Żydów Polskich w Warszawie czy Muzeum Sztuki Współćzesnej MOCAK w Krakowie. Te i wiele innych pięknych obiektów pokazuje Jakub Szczęsny w autorskim programie „Polska dobrze zaprojektowana”, co tydzień o 17.00 na antenie Domo+.
Aby rozszerzyć dyskusję na temat nowoczesnej polskiej architektury stacja zaprosiła do współpracy autorów 3 cenionych blogów podróżniczych: justtravelous.com (Niemcy), www.huffingtonpost.com (USA) oraz aluxurytravelblog.com (Anglia), którzy wykorzystując swoje strony oraz kanały społecznościowe opiszą przykłady polskich budynków, które najbardziej przypadły im do gustu.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Robin Rodig, prowadząca autorski blog robingoesto.com oraz publikująca dla milionów czytelników Huffington Post, podjęła temat warszawskiego nowoczesnego mieszkalnictwa – od modernistycznej koncepcji formy otwartej i bloków mieszkalnych w zieleni po nowe, wielkoskalowe założenia na terenach po-kolejowych (Artystyczny Żoliborz) i po-przemysłowych (19 Dzielnica).
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Autorkę Justtravelous.com – nr 2 w rankingu najlepszych blogów podróżniczych w Niemczech Influma – urzekła uhonorowana wieloma nagrodami Stacja Kultura w Rumii, czyli nowoczesne centrum kultury powstałe przez rewitalizację gmachu dawnego dworca.
Aluxurytravelblog.com – jeden z najpopularniejszych blogów podróżniczych na świecie (1. miejsce w rankingu Top 1000+ Travel Blogs) – poleca 2 teatry, które warto odwiedzić podczas wizyty w Polsce: Nowy Teatr w Warszawie oraz Teatr Szekspirowski w Gdańsku.
Dyskusję w social mediach można śledzić z wykorzystaniem hashtagów: #PolskaDobrzeZaprojektowana oraz #NowyObrazPolski.
Współpraca stanowi część trwającej od 1 maja kampanii reklamowej pod hasłem „Odkryj nowy obraz Polski”. Jest to największa kampania reklamowa Domo+ w historii. Działania obejmują outdoor, ekrany LCD w centrach handlowych, prasę, online, w tym media społecznościowe, oraz mobile. Na potrzeby kampanii powstała strona internetowa www.domoplus.pl/polska, na której internauci znajdą quizy i konkursy oraz szczegółowe informacje dotyczące programu. Za zaplanowanie i zakup mediów odpowiada Havas Media, a za kreację Agencja 2012.