„Don’t just take, give.” Najnowsza kampania marki instax dla Fujifilm wykreowana przez Bluecloud Interactive

Wystartowała kampania marki instax, której jedną z odsłon jest konkurs konsumencki, w ramach którego każdy może zostać instaxfluencerem. W wyniku wygranego przetargu, za adaptację globalnej kampanii odpowiada agencja Bluecloud Interactive.
O autorze
2 min czytania 2019-11-15

W dobie prężnie rozwijających się social mediów, marka instax postanowiła wykorzystać potencjał codziennie pojawiającego się contentu u ich konsumentów. Tym samym chcąc otworzyć ich na nowe kanały komunikacji, gdzie pokażą swoje osiągnięcia. W ramach akcji, młodzi ludzie będą mogli dzielić się swoimi pasjami i zajawkami z szerszą grupą odbiorców. Dla pokolenia “Z”, do którego głównie skierowana jest aktywacja, cyfrowy świat istnieje od zawsze, dorastali już w świecie nowoczesnych technologii. Niestety ma to również swoje konsekwencje. Młodzież nie potrafi budować relacji międzyludzkich i jest nieśmiała w kontaktach z rówieśnikami. Aplikacja konkursowa instax tworzy pretekst do przedstawienia siebie w kontekście swoich zainteresowań i poznania innych, którzy również będą chcieli podzielić się swoją pasją. Wystarczy wrzucić instaxowe zdjęcie obrazujące własne umiejętności, które mogą zainteresować innych i codziennie odkryć 3 losowo wybrane nowe osoby i ich manifest związany obszarem życia, którym chcą się podzielić. Wśród najciekawszych zgłoszeń, 10 szczęśliwców ma szansę wygrać aparat instax mini LiPlay oraz przejść do drugiego etapu konkursu. Nagrodą główną jest tytuł ambasadora marki instax oraz 30 000 zł na wymarzone akcje. Kampania rozpoczęła się 6 listopada 2019 r. i potrwa do 6 stycznia 2020 r.

– Głównym założeniem aktywacji jest motywowanie młodych ludzi do dzielenia się z innymi swoimi umiejętnościami i zainteresowaniami. Wielu z nich ma nietypowe pasje, które często zostają tylko na ich kanałach social media. Instax chce zmotywować ich do tego, by pokazali szerszej grupie odbiorców, co ciekawego robią w życiu i czym mogą się podzielić z innymi. Tym samym zwrócić na siebie uwagę i może poznać ciekawe osoby w ich naturalnym środowisku, czyli w Internecie. Liczymy jednak, że poprzez zainteresowania młodzi ludzie będę mieli okazję do poznawania się w tzw. realu – mówi Piotr Nogal, strategy and innovation director w Bluecloud Interactive.

Konkurs „Don’t just take, give.” dotyczy marki instax dla Fujifilm, w ramach której komunikowane są produkty takie jak aparaty: Mini9, mini Liplay SQ6, drukarka minilink.

– Marka instax i jej produkty, z założenia koncentrują się na dzieleniu z innymi. Aparat instax, to jedyny produkt, który dzięki funkcji drukowania zdjęć pozwala w analogowy sposób przekazywać je najbliższym. Gdziekolwiek jesteś i cokolwiek robisz! – mówi Wiktor Jędrzejewski, junior strategy bluecloud Interactive.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Do zadań Bluecloud Interactive należy produkcja dedykowanej konkursowi landing page, prowadzenie kampanii mediowej oraz obsługa marki w zakresie social media, w tym współpraca influencerska. Agencja realizowała projekt z marką instax w 2017 r. przy aktywacji Fill The World – gdzie odpowiadała również za kampanię mediową, przygotowanie landing page, konkurs konsumencki i social media.

Cała kreacja dostępna jest na stronie instax.pl

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się