Big-Active, lider sprzedaży rynku herbat zielonych, czerwonych i funkcjonalnych, wystartował z kampanią wizerunkową promującą wybrane herbaty ze swojego portfolio. Działania obejmować będą spoty i bilbordy sponsorskie, emitowane przed najpopularniejszymi programami telewizyjnymi w stacjach z grupy TVP (TVP 1, TVP 2), Polsat Media (Polsat), TVN Media (TVN Style, TTV) oraz Discovery Media (Kuchnia+, Discovery). Przygotowane 8-sekundowe filmy pozwalają poznać markę jako towarzysza codzienności, który motywuje dając satysfakcję, radość oraz szczęście każdego dnia.
– Produkty Big-Active skierowane są do aktywnych i ciekawych świata ludzi, dla których filiżanka dobrej, wysokogatunkowej herbaty jest dopełnieniem formy, dobrych chwil czy ciekawości w odkrywaniu świata i podejmowaniu nowych wyzwań. Dlatego zdecydowaliśmy się wykorzystać motyw dopełnienia, jako element łączący świat naszych herbat ze światem naszych konsumentów – mówi Krzysztof Beling, Marketing manager marki Big-Active.
Zobacz również
Big-Active „dopełniał” będzie konsumentów herbat nie tylko w telewizji. Kampania przewiduje również działania w internecie, za pośrednictwem mediów społecznościowych oraz w prasie. Na potrzeby kampanii realizowanej w internecie, przygotowano 15-sekundowy spot prezentujący wszystkie trzy linie herbat Big-Active.
– Chcieliśmy udowodnić, że mimo krótkiej formy i wielu ograniczeń prawnych, billboard sponsorski nie musi być sztampą. Przedstawiliśmy trzy różne historie inspirowane produktami Big-Active – mówi Tomasz Okulicz, dyrektor kreatywny agencji Engine.
W ramach prowadzonych działań, planowane jest również wykorzystanie nośników outdoorowych oraz realizacja niestandardowych działań ambientowych w przestrzeni miejskiej w trakcie zbliżającej się zimy. Kampania potrwa nieprzerwalnie do marca 2015 r.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Koncepcję kreatywną stworzyła Agencja Engine. Produkcja spotów sponsorskich powierzona została domowi produkcyjnemu M5. Za planowanie, zakup i optymalizację mediów odpowiedzialny jest dom mediowy MediaCom. Za działania PR odpowiedzialna jest agencja BrandLab.
Słuchaj podcastu NowyMarketing