Doppelherz ruszył z kampanią „Siła Relacji”

Jak zmieniają się relacje międzyludzkie w dobie pandemii koronawirusa? Wystartowała storytellingowa kampania digitalowa „Siła Relacji”, promująca produkt Doppelherz Vital Tonik.
O autorze
1 min czytania 2020-05-15

Kampania „Siła Relacji” przypada na okres pandemii COVID-19. W tych czasach szczególnie uświadamiamy sobie potrzebę posiadania silnych relacji z bliskimi. W przestrzeni internetowej, gdzie konsumenci szukają emocji, z którymi mogą się utożsamić, potrzebny jest autentyczny głos i miejsce, gdzie odkryją Siłę Relacji – zwłaszcza tych rodzinnych, a przy tym będą mieli okazję, by wyrazić swoje uczucia, takie jak wdzięczność czy troska. To dlatego kampanię otworzył spot wideo, stworzony niezwykle emocjonalną techniką rysunków na piasku. Nieco ponad 3-minutowa narracja przedstawia historię cyklu życia człowieka w kontekście relacji z rodzicami i domem rodzinnym, skłaniając odbiorców do gestów czułości, troski, obecności. Tematy te porusza również psycholog, dr Aleksandra Piotrowska, która w 3-częsciowym nagraniu wideo z perspektywy naukowej opowiada o więzi, przywiązaniu i miłości w rodzinie oraz tęsknocie za bliskimi w dobie pandemii.

O Sile Relacji ze swoimi rodzicami w ramach akcji, która nawiązuje do zbliżających się Dni Matki i Ojca opowiedzieli również influencerzy: Ania Starmach, Olga Frycz i Agnieszka Kaczorowska-Pela, jednocześnie zachęcając do udziału w 2-etapowym konkursie organizowanym na stronie www.SilaDwochSerc.pl. Biorąc w nim udział, użytkownicy mają szansę wygrać wyjątkowy zestaw prezentowy dla swoich rodziców: Vital Tonik, luksusową kosmetyczkę lub portfel ADAM BARON oraz kubek #SiłaDwóchSerc. Działania wspierane są szeroką zakrojoną kampanią display (ekosystem Googla i Facebooka).

Kampania przygotowana została w ramach całorocznej strategii digitalowej suplementów żywności realizowanej pod hasłem „Siła Życia”, której celem jest zwiększenie świadomości portfolio produktowego marki Doppelherz w zakresie suplementów żywności, wspierających jakość życia, a także rozszerzenie grupy docelowej o młodszy target.

Za koncept kreatywny oraz egzekucję kampanii odpowiada zespół kreatywny agencji Veneo, a za zakup mediów – Veneo Performance, które od stycznia tego roku obsługują dwie marki należące do Queisser Pharma: Doppelherz i Protefix.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj