DORCO istnieje od 1955 roku i dzięki produktom najwyższej jakości jest obecna w ponad 130 krajach na całym świecie. Firma produkuje szereg różnorodnych ostrz i uchwytów do golarek, które mogą być używane do różnych celów.
Wśród produktów tej marki znajdują się m.in. wysoko jakościowe golarki z uniwersalnym systemem mocującym, który pozwala na dowolne i szybkie łączenie rączek z ostrzami z rodziny PACE i SHAI. Ponadto firma jako pierwsza wprowadziła do oferty maszynkę o 6 ostrzach, a teraz nowością jest maszynka z 7 ostrzami.
Zobacz również
DORCO jest już dostępne w Polsce, ale wcześniej nie przeprowadzało żadnych dużych kampanii świadomościowych. W listopadzie rozpoczynają się nowe działania komunikacyjne, których celem jest zwiększenie świadomości marki.
Do opracowania strategii i idei firma DORCO zaprosiła postdigitalową agencję GoldenSubmarine. Kampania obejmie działania w social mediach wraz z zarządzaniem i obsługą profili marki na Instagramie oraz Facebooku.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]