Rylee Stuart, jedząc nachosy Doritos, natknęła się na wyjątkowego nachosa, którego postanowiła pokazać światu. Dziewczyna opublikowała na TikToku filmik, w którym prezentuje puszystego chipsa, w całości rozdętego od środka, przez co przybrał kształt małej trójkątnej poduszki.
Zobacz również
Po opublikowaniu filmiku dziewczyna szybko zyskała popularność jako posiadaczka najbardziej wyjątkowego nachosa. Ludzie zaczęli udostępniać materiał na ogromną skalę – w końcu zyskał aż 6 mln widzów na całym świecie. Rylee zapytała, czy powinna zjeść rzadki okaz chipsa, czy jednak go zachować. W odpowiedzi niektórzy internauci sugerowali przekazanie przekąski do muzeum, a inni polecali jego sprzedaż na aukcji internetowej.
W końcu dziewczyna wystawiła „Puszystego wyjątkowego Doritos” na aukcji eBay, a ludzie od razu zaczęli podbijać jego cenę. Szybko z 0,99 dolarów cena wzrosła do 10 tys dolarów, co wprawiło w osłupienie dziewczynę i jej rodzinę.
Ostatecznie aukcja została zamknięta, jednak Rylee wzbogaciła się o 20 tys dolarów dzięki marce Doritos. Firma postanowiła wykupić słynnego chipsa, by wynagrodzić dziewczynę za kreatywność i miłość do Doritos oraz za wykazanie się śmiałością i przedsiębiorczością w tak młodym wieku.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing