− W ostatnich latach Havas Worldwide Group Poland przeszła głęboką restrukturyzację. Dziś potrzebujemy wzmocnić nasze kompetencje w obszarze reklamy, rozwijać organizację w modelu opartym na współpracy i obsługiwać klientów w najważniejszych kanałach komunikacji oraz w różnych dyscyplinach marketingowych. Dlatego powierzamy Dorocie prowadzenie agencji reklamowej i zmieniamy model zarządzania na partnerski, w którym Dorota Mazur, Katarzyna Kamińska i Antoine Kolendowski jako partnerzy będą wspólnie odpowiadać za rozwój Havas Worldwide Group na rynku polskim – powiedział Christian de La Villehuchet, Chief Executive Officer Europe.
− Havas Worldwide Group Poland reprezentuje prawdziwie zintegrowane podejście do komunikacji. Nie dzieje się to tylko w teorii, ale przede wszystkim w praktyce – powiedziała Dorota Mazur, partner zarządzający Havas Worldwide Group Poland. − Dziś zarówno firma, jak i rynek są w ciekawym momencie rozwoju, pełnym wyzwań, ale i konkretnych oczekiwań – dodała Mazur.
Zobacz również
− Cieszymy się na przyjście Doroty i wzmocnienie kompetencji Grupy w zakresie komunikacji reklamowej –powiedziała Katarzyna Kamińska, partner zarządzający Havas Worldwide Group Poland. − Wspólnie będziemy rozwijać ofertę opartą na synergii istniejących kompetencji – komentuje Antoine Kolendowski, partner zarządzający Havas Worldwide Group Poland.
Dorota Mazur jest doświadczonym managerem w branży reklamowej. W swojej karierze współpracowała z wieloma klientami lokalnymi i międzynarodowymi. Przez ostatnie lata zarządzała agencją reklamową G7 należącą do Leo Burnett Group. Wcześniej pracowała w agencjach D’Arcy / DMDB oraz DougFaberFamily. W Havas Worldwide Group będzie odpowiedzialna za rozwój usług kreatywnych i strategicznych zarówno w kanale tradycyjnym, jak i online.
W ramach nowego podziału obowiązków w zarządzie Havas Worldwide Group Poland Katarzyna Kamińska skoncentruje się na dalszym rozwoju obszarów content marketingu, corporate i PR, Antoine Kolendowski na praktykach retail, shopper i activation. Zarząd jest kolegialnie odpowiedzialny przed Christianem de La Villehuchet, CEO Europe.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing