Dorota Roszczyk ma ponad 15 lat doświadczenia w branży marketingowej. Przed dołączeniem do Nanovo pełnia m. in. rolę finance managera w domu mediowym Zenith.
Dorota Roszczyk jest odpowiedzialna za zarządzanie finansami spółki oraz strategiczne wsparcie zarządu w optymalizacji procesów wewnętrznych. Będzie również wspierała klientów i partnerów spółki w średnio- i długofalowym planowaniu wykorzystywania coraz większych budżetów przeznaczanych na cyfryzację komunikacji w punktach usługowo-handlowych.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]