Kampania ma na celu zwrócenie uwagi warszawiaków i turystów na rzadko uczęszczane, ale ciekawe lokalizacje, zróżnicowane pod względem formy spędzania w nich czasu. To ciekawostki architektoniczne, spoty na frisbee, oryginalne kawiarnie czy sklepy.
– Chcemy zachęcić warszawiaków do odkrywania na nowo miasta. Nasza lista to selekcja miejsc popularnych i tych nieoczywistych, nieumieszczanych w miejskich przewodnikach. Jednocześnie takich, do których dotrze się e-hulajnogą Dotta. W pierwszym etapie zapraszamy w podróż po Powiślu, Bielanach, Białołęce i Żoliborzu – mówi Borys Pawliczak, generalny manager Dott.
Zobacz również
Głównym elementem kampanii są działania w social mediach. Stworzona została mapa nieodkrytych warszawskich miejscówek – każdą z nich sfotografowano oraz opisano jej historię. Będą one cyklicznie prezentowane na koncie na Instagramie. Ponadto na popularnych skrzyżowaniach ulic czy często odwiedzanych przez młodych warszawiakach rejonach zawisną plakaty zachęcające do przemieszczenia się po mieście e-hulajnogami. W każdym z tych miejsc pojawią się inne kreacje, dostosowane tematycznie do miejsca.
Przygotowaniem kreacji graficznych, zakupem przestrzeni reklamowej i prowadzeniem social mediów zajmuje się wewnętrzny dział Dotta. Za komunikację akcji w mediach odpowiada agencja komunikacji Catchers.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]