„Dbanie o zdrowe piersi to nie jednorazowy temat” – pod takim hasłem odbywa się po raz 8.akcja DOTYKAM=WYGRYWAM. Jej głównym celem jest promocja profilaktyki raka piersi poprzez propagowanie regularnego samobadania piersi i noszenie dobrze dobranego biustonosza.
Zobacz również
Do akcji w tym roku dołączyły gwiazdy, które wzięły udział w nagraniu filmu nawołującego do wypracowania w sobie nawyku dbania o zdrowie piersi. Ambasadorami kampanii zostali: Beata Sadowska, Daria Widawska, Elżbieta Romanowska, Marzena Rogalska, Aleksandra Kisio, Karolina Szostak, Lidia Kalita, Lidia Popiel, Anna Gzyra-Augustynowicz, Anna Iberszer, Olga Kozierowska, Anna Męczyńska oraz pierwszy mężczyzna, który stał się ambasadorem kampanii – Qczaj, a także influencerki: siostry ADiHD, Anka Dziedzic Fit Mom, Karolina Cwalina, Mum Me oraz przedstawicielki młodego pokolenia: Olciiak i Lila Janowska. Do kampanii dołączyła także Zofia Ławrynowicz, Poseł na Sejm RP.
Co więcej, billboardy i plakaty z wizerunkiem ambasadorów kampanii DOTYKAM=WYGRYWAM zachęcają do tzw. re(CYC)lingu. Każdy, oddając zużyty biustonosz do re(CYC)liguw w profesjonalnych salonach brafittingowych biorących udział w kampanii, przyczynia się do zwiększenia środków, jakie trafią na realizację działań statuowych stowarzyszenia Polskie Amazonki Ruch Społeczny i fundacji Wsparcie na Starcie. Kampanię można wesprzeć także kupując limitowaną wersję koszulki zaprojektowaną przez projektantkę Lidie Kalitę oraz specjalnie stworzony olejek do masażu przez polską firmę BIOUP.
„Seat Belters”: spersonalizowane playlisty Spotify pomagają stać się lepszym kierowcą
Za kreację odpowiada inicjatorka i organizator 8. edycji kampanii Izabela Sakutova, właścicielka firmy SO CHIC, wyłącznego dytrybutora Panache Lingerie w Polsce, która odpowiada za zakup mediów. Działania public relations realizuje Agencja PRIMOLOKO.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS
W październiku 2018 roku Rak’n’Roll wystartował z kampanią „Coś do nich mam!”, w ramach której zachęcał kobiety do regularnego badania swoich piersi. By im to ułatwić, Fundacja stworzyła bota BOOBlabla, który umawiał na dofinansowane badanie USG piersi w gabinetach w całej Polsce.
PS2
Październik uznawany jest na całym świecie za miesiąc świadomości raka piersi. Z tej okazji, Pałac Kultury i Nauki w Warszawie 1 października rozświetlił się na różowo. Celem akcji jest zwrócenie uwagi społeczeństwa na temat profilaktyki raka piersi oraz wyrażenie solidarności z chorymi na nowotwór.
PS3
Serena Williams wystąpiła w kampanii społecznej na rzecz walki z rakiem piersi. W spocie promującym akcję słynna tenisistka zakrywając swoje nagie piersi śpiewa piosenkę „I Touch Myself”, która jest hymnem kobiet walczących z nowotworem.
PS4
Więcej kampanii, których celem jest profilaktyka raka piersi >>>