Douglas we współpracy z Valkea uruchomił nowy magazyn online „Douglas x You”

Agencja Valkea, od lat specjalizująca się w realizacji działań content marketingowych, zrealizowała najnowszy projekt komunikacyjny sieci perfumerii. „Douglas x You” to źródło wiedzy o najnowszych trendach beauty, porady ekspertów, a także miejsce prezentacji kosmetycznych nowości.
O autorze
1 min czytania 2022-01-19

Inspiracje zapachowe, makijażowe i pielęgnacyjne, testy kosmetyków, premierowe prezentacje – to wszystko czeka na czytelników online’owej platformy marki Douglas. Zadaniem Valkea było stworzenie contentu, a także przygotowywanie oprawy graficznej nowego magazynu. Douglas powierzył agencji również bieżącą obsługę projektu oraz funkcję redaktora prowadzącego, którą pełni Łukasz Siwiec. Valkea przygotowała i wdrożyła też strategię promocji „Douglas x You”, obejmującą m.in. współpracę z influencerami oraz kampanię reklamową na Facebooku, Instagramie i Twitterze. 

Zależało nam na tym, aby wyjść poza standardowe działania i narzędzia wdrażane na rynku. Chcemy działać wielokanałowo. Zaproszeni do współpracy influencerzy-eksperci w takich dziedzinach jak beauty, make-up czy skincare tworzą angażujące treści w magazynie, jednocześnie prezentując swoje ulubione, sprawdzone produkty. Stawiamy bardzo mocno na treści edukacyjne, także w kampaniach reklamowych, co sprawia, że zyskujemy kolejne wejścia na stronę i nowych odbiorców magazynu – mówi Ewa Sadowska, head of marketing communications & content w Douglas.

Wprowadzeniu „Douglas x You” na rynek towarzyszy zrealizowane przez Valkea video w formie teasera zachęcające czytelników do odwiedzenia platformy.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Valkea współpracuje z marką Douglas od trzech lat, realizując kompleksowo publikację drukowanego magazynu Douglas Polska pt. „Beauty Stories”. Wersja online „Douglas x You” jest dostępna pod adresem: douglasyou.pl.

Słuchaj podcastu NowyMarketing