Douglas sięgnął po sztuczną inteligencję. W 30-sekundowym filmie promującym nowy produkt, wystąpiła wirtualna influencerka Meta Queen.
– Krajobraz infleuncer marketingu stale ewoluuje, a ostatnio pojawił się nowy trend – influecnerzy AI. I choć wiemy, że we współpracach influencerskich autentyczność i wiarygodność to podstawa, chcąc iść o krok dalej, testowo postawiliśmy na współpracę z wirtualną postacią. Liczymy na to, że zaangażowanie do kampanii Meta Queen, będzie ciekawym początkiem dla innowacyjności i kreatywności w komunikacji nowości w branży beauty – mówi Ewa Sadowska, Head of Marketing Communications.
Zobacz również
Za kreację odpowiada agencja MullenLowe Warsaw. Kampanię wyprodukował dom produkcyjny TRUSKAVKA. Za realizację materiałów odpowiedzialny był virtual video director Krzysztof Kujawski. W ramach kampanii przygotowano serię animacji, za ich kreację i produkcję odpowiada Saatchi x Saatchi.
opracowanie: Agata Drynko, źródło: mat. prasowe
PS Pierwsza w Polsce reklama TV wygenerowana w całości przez AI
Pierwszą reklamą TV wygenerowaną całkowicie przez AI była kampania promującą środek na erekcję od firmy Adamed Pharma.
IKEA Australia stworzyła projekty kultowych mebli inspirowane grą Minecraft
Słuchaj podcastu NowyMarketing