Projekt „Piękna Generacja” adresowany jest do osób w wieku 16-26 lat. W ramach kampanii powstaną zdjęcia oraz film dokumentalny, które pokażą różne spojrzenia na piękno: zarówno z perspektywy młodego pokolenia, jak i twórców reprezentujących starsze generacje.

Zobacz również
– Naszym zadaniem było stworzenie koncepcji spójnej z misjami obu marek i przełożenie jej na działania dedykowane młodszej grupie odbiorców. Zależało nam na tym, by komunikacja była dopasowana do niej i trafiała do młodych ludzi, posługując się ich językiem, także tym wizualnym – mówi Michał Kisielewski, Executive Creative Director w That One Agency.
Dove i Rossmann rekrutują
Pierwszy etap projektu to rekrutacja. Aby wziąć udział w projekcie, wystarczy wysłać zgłoszenie w aplikacji Rossmann PL. Wybranych zostanie 16 laureatów, przedstawicieli generacji Z, którzy staną się bohaterami kampanii „Piękna Generacja”.

#PrzeglądTygodnia [26.08-01.09.2025]: perełki OOH, Lacoste zmienia logo, czapka US Open
Sesję zdjęciową bohaterom projektu „Piękna Generacja” realizować będzie fotografka z pokolenia silver – Anna Musiałówna, a film dokumentalny powstanie w wyniku pracy duetu reżyserskiego Heleny Ganjalyan i Bartosza Szpaka.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
– „Piękna Generacja” to projekt, w którym chcemy posłuchać młodych i spojrzeć na świat ich oczami. Wierzymy, że dzięki temu rozmowa o pięknie stanie się jeszcze bardziej budująca i inkluzywna. Dzięki współpracy z That One Agency, udało nam się przełożyć tę ideę na język kampanii i zadbać, by była bliska młodym ludziom – mówi Adrianna Karcz Senior Brand Manager Dove w Unilever.
Za planowanie mediów odpowiada Mindshare, a za działania komunikacyjne agencja Yellowcups.
źródło: mat. prasowe, opracowanie: Agata Drynko