Miesiąc Dumy już się zakończył, ale wciąż odkrywamy ciekawe kreacje reklamowe, które w tym czasie się przygotowały marki. Z pewnością jedną z takich jest kampania Dove, która w bardzo prosty, a jednocześnie kreatywny sposób pokazała swoje wsparcie na społeczności LGBTQ+.
Słynna marka z grupy Unilever stworzyła serię zdjęć, na których widzimy zwykłe bańki mydlane, które pojawiają się na powierzchni skóry po jej namydleniu. Odpowiednio padające na nie światło daje efekt tęczy – to wystarczyło, aby stworzyć celny i zaangażowany przekaz.
Zobacz również
Kampania została przygotowana przez portorykańską agencję Arco – składa się dokładnie z czterech grafik, którym towarzyszy to hasło: „Orgullo en cada lavada”, czyli „Duma podczas każdego mycia”. Proste, subtelne i utrzymane w charakterystycznej estetyce marki. Jesteśmy na tak!
Słuchaj podcastu NowyMarketing