Kampania podkreśla 3 podstawowe wartości: zaufanie, rozwój i zaangażowanie, które stanowią obietnicę dla nowych i obecnych pracowników. Zaplanowane działania marketingowe obejmowały kampanię internetową oraz ulokowane w pobliżu Uniwersytetów Medycznych reklamy zewnętrznej w 10 miastach w Polsce.
Planowanie i zakup mediów realizuje dom mediowy Infinity Media.
Zobacz również
DOZ to największy pracodawca na rynku aptecznym – zatrudnia ponad 2500 magistrów i techników farmacji, którzy dbają o bezpieczeństwo leczenia farmakologicznego 2,5 miliona pacjentów miesięcznie.
Xcommunica to agencja komunikacji marketingowej, która na przestrzeni ostatnich lat realizowała projekty dla takich marek jak: Audioteka, Avon, Biedronka, Go-Sport, Hebe, Jeronimo Martins, Nokia, Orange czy Shell.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing