DOZ S.A. rekrutuje poprzez outdoor i internet

W styczniu br. ruszyła kampania rekrutacyjna spółki DOZ S.A. zarządzającej największą w Polsce siecią DOZ aptek Dbam o Zdrowie. Za opracowanie koncepcji kreatywnej i realizację kampanii odpowiada agencja Xcommunica, z którą spółka DOZ S.A. rozpoczęła współpracę w lipcu 2015 roku.
O autorze
0 min czytania 2016-01-19

Kampania podkreśla 3 podstawowe wartości: zaufanie, rozwój i zaangażowanie, które stanowią obietnicę dla nowych i obecnych pracowników. Zaplanowane działania marketingowe obejmowały kampanię internetową oraz ulokowane w pobliżu Uniwersytetów Medycznych reklamy zewnętrznej w 10 miastach w Polsce.

Planowanie i zakup mediów realizuje dom mediowy Infinity Media.

DOZ to największy pracodawca na rynku aptecznym – zatrudnia ponad 2500 magistrów i techników farmacji, którzy dba­ją o bezpieczeństwo leczenia farmakologicznego 2,5 miliona pacjentów miesięcznie.

Xcommunica to agencja komunikacji marketingowej, która na przestrzeni ostatnich lat realizowała projekty dla takich marek jak: Audioteka, Avon, Biedronka, Go-Sport, Hebe, Jeronimo Martins, Nokia, Orange czy Shell.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się